Tema: Re: OT: Apie kompo garantija ir pakeitima nauja
Autorius: Arvydasius <arvydasius @ gmail.com>
Data: 2009-06-09 13:19:11
Kur problemos?
Rašai registruotu laišku: Vadovaujantis CK6.334str. 4 p., Daiktų grąžinimo 
ir keitimo taisyklių 4.5p. per x dienų prašome grąžinti už nekokybišką 
daiktą y sumokėtus zzzLt. Negrąžinus pinigų per nustatytą terminą kreipsimės 
į teismą. Ir psio.
"Algis" <algisas@freemail.lt> parašė naujienų 
news:h0lb8n$91p$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu situacija dar idomesne darosi :)
> Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, pasake kad kreiptis reikia 
> cia į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.
>
> O ši pasakė, taip, galit atgauti pinigus.
> Tik, kadangi komp yra juridinio asmens, jokios valdiskos kontoros 
> juridiniu asmenu neatstovauja, ir beliek nebent andvokato ieskoti, arba 
> kovoti, ne visai aiskiais metodais paciam :))
>
>
> Ne maisto produktu
>
> Algis wrote:
>> Situacija:
>>
>> DELL laptopas ~metu senumo.
>> Nuo nauju metu videokorta nusprogo trecia karta.
>> Remontuoja velnias zino kiek laiko.
>> Nusibodo. Noreciau pakeisti ta kompa i nauja.
>> Bet pardavejas pareiskia, "kad keisti turi sugesti keturis kartus" :))))
>>
>> Du klausimai:
>> 1. Ar as turiu teise reikalauti, kad man ji ne remontuotu o keistu nauju
>> (tokiu pat ar panasios vertes kompu)? Arba dar geriau - kad grazintu
>> pinigus...?
>>
>> 2. Koks CK kodekso straipsnis reglamentuoja situos keitimus?
>> Skaitau, skaitau, knisu knisu ta CK, ir nerandu nieko apie tai.
>>
>> Nors vat čia štai ką rašo...
>> http://vz.lt/2/straipsnis/2009/06/08/Pirkeju_gudrybes_pasinaudoji_lengvata_ir_grazini_kompi2