dizeliniai 2 ir 3 golfas skyresi tik kad dazniau buvo turbo, o 2 golfuose reciau, turejom pries kelis metus as ir draugas, jo gedo daug dazniau. privalumu kaip elektriniai langai nebuvo pas abu, mano liukas gamyklinis lyg ir veike, pas ji samadelkinas kuris varvejo. gal kiek 3 golfe garso izoliacija ir geresne. Jo supuvo po 3 metu, as po 3 metu pardaviau 300 litu pigiau, nu tiesa pirkau beveik naujom padangom uz 1300, pardaviau uz 900 su jau beveik plikom. visas remontas per 2 metus- galinio rato guolis. kad ir bmw 32 ir 36, ziuriu i senukes troikes xuligankes kurios tik vietomis parudijusios, ir mastau kaip mano atrodys po keliu metu, pries metus buvo be rudeles ir jos zymes, dabar jau visos detales turi bent po viena mini korozijos zidini, dar 3 metai ir visa masina bus skyleta, nesumastau ka protingesnio galima padaryti nei parduot sita ir pirkt geros komplektacijos e32 kol nevelu. ar tie patys e28 su kuriais bendroj sumoj 11 metu atvazinejau. Vaziuodavo iki paskutinio, tik priekine pakaba isklibedavo. e34 su 24 td varikliu dar dar, priekine pakaba tokia pat silpna, dar plius galine prisidejo daug sudetingesne, bent variklis liko tas pats- tiesa su elektriniais siurbliais kurie kaprizijasi, but dar pakenciama masina, bet kuriam galui sugalvojo ikist varikli 2,5 tds? nu suprantu, galingumas, bet kuriam galui tada leido modeli 525 td? galingumas tas pats, kuro sanaudos didesnes, variklis nepatikimas... o sekantis penktukas su auksine byrancia aliumine pakaba? nesuprantu kodel daro vis sudetingesnes pakabas, juk elementarus makfersonas tarkim ford skorpio visai normaliai dirbo ir dideleje masinoje. dabar prikisa svirciu, traukiu, ko pasekoje net tvarkinga pakaba turi didoka laisvuma, o jei dar kiek paklibusi isvis nesaugu vazinet- 2 golfe ar senam pasate gale gali neveikt amortikai, nebut sailenbloku, vistiek masina daug maz laiko kelia, pabandyk su neidealiu bet daug maz tvarkingu, nes techapziura net praleido e34 pavazinet vingiuotu, banguotu keliu didesniu nei 80 greiciu- visu ralisto igudziu prireikia... idiotizmas kazkoks. Sory, nesusilaikiau, kodel nei vienas gamintojas nedaro masinu pigiai eksplotacijai po miesta (gi turetu paklausa- kurjeriai, taksi, komercines masinytes, imoniu darbinies) skatineju masinu aprasyma, ir mastau jei pirkti nauja, tai ko gero rintis atsilikusiu krastu rinkom skirta sang jong ar kia kur vaziuokle be issidirbinejimu (supaprastinta). -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:h0mb3c$kl7$11@trimpas.omnitel.net... > On Tue, 09 Jun 2009 21:28:09 +0300, Dainiushas wrote: > >> luzhtantys stoglangiai, griunantys vairo stiprintuvai su ju siurbliais, >> kuro ipusrshkimo sistemos, elektriniai langai su savo alektra ir t.t. >> Tikrai vidutinio G2 komplektacija? > > Aliektriniai langai tikrai ne vidutinio G3 komplektacija. O visa kita > buvo ir pas G2 tik vat laidai buvo kokybiski. Ne tai kaip pas G3 kur jau > po 10 metu beleNkaip luzinedavo ir kirmyjo. BTDT, maikes neemiau. > > -- > In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, > but he did not eated dem.