nepatikesi - bet daro. su tais pat makfersonais ir PAGALIAU torsioniniais galiniais balkiais. -- T "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:h164a6$hoj$1@trimpas.omnitel.net... > dizeliniai 2 ir 3 golfas skyresi tik kad dazniau buvo turbo, o 2 golfuose > reciau, turejom pries kelis metus as ir draugas, jo gedo daug dazniau. > privalumu kaip elektriniai langai nebuvo pas abu, mano liukas gamyklinis lyg > ir veike, pas ji samadelkinas kuris varvejo. gal kiek 3 golfe garso > izoliacija ir geresne. Jo supuvo po 3 metu, as po 3 metu pardaviau 300 litu > pigiau, nu tiesa pirkau beveik naujom padangom uz 1300, pardaviau uz 900 su > jau beveik plikom. visas remontas per 2 metus- galinio rato guolis. kad ir > bmw 32 ir 36, ziuriu i senukes troikes xuligankes kurios tik vietomis > parudijusios, ir mastau kaip mano atrodys po keliu metu, pries metus buvo be > rudeles ir jos zymes, dabar jau visos detales turi bent po viena mini > korozijos zidini, dar 3 metai ir visa masina bus skyleta, nesumastau ka > protingesnio galima padaryti nei parduot sita ir pirkt geros komplektacijos > e32 kol nevelu. > ar tie patys e28 su kuriais bendroj sumoj 11 metu atvazinejau. Vaziuodavo > iki paskutinio, tik priekine pakaba isklibedavo. e34 su 24 td varikliu dar > dar, priekine pakaba tokia pat silpna, dar plius galine prisidejo daug > sudetingesne, bent variklis liko tas pats- tiesa su elektriniais siurbliais > kurie kaprizijasi, but dar pakenciama masina, bet kuriam galui sugalvojo > ikist varikli 2,5 tds? nu suprantu, galingumas, bet kuriam galui tada leido > modeli 525 td? galingumas tas pats, kuro sanaudos didesnes, variklis > nepatikimas... o sekantis penktukas su auksine byrancia aliumine pakaba? > nesuprantu kodel daro vis sudetingesnes pakabas, juk elementarus makfersonas > tarkim ford skorpio visai normaliai dirbo ir dideleje masinoje. dabar > prikisa svirciu, traukiu, ko pasekoje net tvarkinga pakaba turi didoka > laisvuma, o jei dar kiek paklibusi isvis nesaugu vazinet- 2 golfe ar senam > pasate gale gali neveikt amortikai, nebut sailenbloku, vistiek masina daug > maz laiko kelia, pabandyk su neidealiu bet daug maz tvarkingu, nes > techapziura net praleido e34 pavazinet vingiuotu, banguotu keliu didesniu > nei 80 greiciu- visu ralisto igudziu prireikia... idiotizmas kazkoks. > Sory, nesusilaikiau, kodel nei vienas gamintojas nedaro masinu pigiai > eksplotacijai po miesta (gi turetu paklausa- kurjeriai, taksi, komercines > masinytes, imoniu darbinies) skatineju masinu aprasyma, ir mastau jei pirkti > nauja, tai ko gero rintis atsilikusiu krastu rinkom skirta sang jong ar kia > kur vaziuokle be issidirbinejimu (supaprastinta). > > -- > vyt/ /e 36 318 tds caravan. > > > "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message > news:h0mb3c$kl7$11@trimpas.omnitel.net... >> On Tue, 09 Jun 2009 21:28:09 +0300, Dainiushas wrote: >> >>> luzhtantys stoglangiai, griunantys vairo stiprintuvai su ju siurbliais, >>> kuro ipusrshkimo sistemos, elektriniai langai su savo alektra ir t.t. >>> Tikrai vidutinio G2 komplektacija? >> >> Aliektriniai langai tikrai ne vidutinio G3 komplektacija. O visa kita >> buvo ir pas G2 tik vat laidai buvo kokybiski. Ne tai kaip pas G3 kur jau >> po 10 metu beleNkaip luzinedavo ir kirmyjo. BTDT, maikes neemiau. >> >> -- >> In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, >> but he did not eated dem. > >