Kažkas vertė gaminti sunkesnį, kad beveik 2 litrais daugiau kuro srėbtų? Kokia čia ekologija ar smagumas, kai su tokiais parametrais 0-100 trunka 10,5 sekundės? Man panašiau, kad čia tik vadybininkų noras akumuliatorius į mašiną įkišti. Dainiushas rašė: > tai tas naujas sunkesnis pusantro karto. ir EURO5 atitinka > > On 2013.11.04 20:31, KEdas wrote: >> http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=26572&id=33465&id=4138 >> >> >> KEdas rašė: >>> Dar pažiūrėjau specifikacijas, tai totalus regresas: >>> When comparing fuel economy to the CR-Z's older cousin, according to >>> fueleconomy.gov, the 1988 gasoline-powered Honda CR-X >>> <http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X> HF had an EPA rating 5.7 >>> L/100 km city driving, and 4.8 L/100 km highway driving. >>> >>> Šitas hibridas 0-100 daro taip pat, o kuro sąnaudos didesnės – >>> atitinkamai 7,6 ir 6,4l/100km. >>> >>> Vardan ko stengtasi? >>> >>> >>> KEdas rašė: >>>> Kažkoks gaidis, o ne krx'as. Labai jau rytietiškas. >>>> >>>> >>>> kewle migyje rašė: >>>>> bbz, nepažiūrėjau kieme :) >>>>> bet pravažiavus penkis km iš Pašilų link centro rodė 6,4 (prieš tai >>>>> nunulinau, bet dar ilgai po to kieme bandžiau su H laisvų rankų >>>>> įranga susišnekėt Hirosimos dialektu). Mygtukas Sport buvo >>>>> paspaustas apriori. Krc, kartingas kažkox :) >>>>> >>>> >>> >> >