uztat co2 ismeta maziau nei bezdantis dviratininkas On 2013-11-04 19:03:09 +0000, KEdas said: > Kažkas vertė gaminti sunkesnį, kad beveik 2 litrais daugiau kuro srėbtų? > Kokia čia ekologija ar smagumas, kai su tokiais parametrais 0-100 > trunka 10,5 sekundės? > > Man panašiau, kad čia tik vadybininkų noras akumuliatorius į mašiną įkišti. > > Dainiushas rašė: >> tai tas naujas sunkesnis pusantro karto. ir EURO5 atitinka >> >> On 2013.11.04 20:31, KEdas wrote: >>> http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=26572&id=33465&id=4138 >>> >>> KEdas rašė: >>>> Dar pažiūrėjau specifikacijas, tai totalus regresas: >>>> When comparing fuel economy to the CR-Z's older cousin, according to >>>> fueleconomy.gov, the 1988 gasoline-powered Honda CR-X >>>> <http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X> HF had an EPA rating 5.7 >>>> L/100 km city driving, and 4.8 L/100 km highway driving. >>>> >>>> Šitas hibridas 0-100 daro taip pat, o kuro sąnaudos didesnės – >>>> atitinkamai 7,6 ir 6,4l/100km. >>>> >>>> Vardan ko stengtasi? >>>> >>>> >>>> KEdas rašė: >>>>> Kažkoks gaidis, o ne krx'as. Labai jau rytietiškas. >>>>> >>>>> >>>>> kewle migyje rašė: >>>>>> bbz, nepažiūrėjau kieme :) >>>>>> bet pravažiavus penkis km iš Pašilų link centro rodė 6,4 (prieš tai >>>>>> nunulinau, bet dar ilgai po to kieme bandžiau su H laisvų rankų >>>>>> įranga susišnekėt Hirosimos dialektu). Mygtukas Sport buvo >>>>>> paspaustas apriori. Krc, kartingas kažkox :)