On 11/05/2013 02:57 PM, Monte wrote: > Prie ko cia suportai ir ratu varztai/verzles? Nx juos tept jei jokie service prie 15-20 metu masinos eksploatacijos. sorry jei ci OT sitoj temoj... > manualai to neliepia? Kiek PATS uzsukineju su masinos komplekte esanciu > raktu, niekada po sezono nekyla problemu atsukti. Situacija pasikeicia po > serviso murziu isikisimo. Patirtis po 3 skirtingu kontoru. patirtis is ~10 naujesniu ir senesniu grabu eksploatacijos. paskutinis egzempliorius - lybra - labai nekaip pasitiko ratu varztu klausimu. be metrinio vamzdzio neatsukau nei vieno (!) varzto, sulauziau kelis raktus ir galvutes. poto kai siaip ne taip visus atsukau. saziningai isvaliau vieliniu sepeciu ir sutepiau grafitiniu tepalu kaip ir visoms kitoms turetoms masinoms. jusu teise rinktis, man sitas dalykas pasiteisino jau N kartu ir metu. > > > "CodeC" <c@c.co> wrote in message news:l5ap31$m2q$1@trimpas.omnitel.net... >> On 11/05/2013 02:23 PM, Jonas Vingis wrote: >>> Vasarà Hitroje remontuojant auto buvo nuimtas vienas ratas. Tai to rato >>> varþtus ðiandien þmogus, keitæs man padangas, atsukinëjo su metriniu >>> (nei kiek neperdedu, gal ir ilgesnis buvo) vamzdþiu ir tai dantis >>> sukandæs ið visø jëgø, net nepakeltos maðinos ratas vietoje >>> prasisukinëjo... >>> >>> Nupirk jiems koká dinamometriná raktà ratams uþsukti ar kà... >> >> kad hitroj visko glai nutikt tai faktas, tik tu dar del visa ko >> apsiziurek, kaip tie tavo varztai ir suportai atrodo. valyti, tepalo nors >> karta gyvenime mate? rudija jie... ir gali neatsukti po sezono net ir >> normaliai uzsukus, ypac priekiniu ratu. >> as kai issivaliau ir susitepiau ratu varztus, pamirsau kas yra 'negaliu >> atsukti' problema. >> >> > >