Tema: Re: Laikrodzio ir apyrankes garantija
Autorius: neratoblogo
Data: 2013-12-05 10:31:17
Nu tu gi nedurnas. Bet negali suvokti keliu eiluciu teksto?

Garantija EU PRIVATIEMS asmenims GALIOJA 2 METUS. Ir nereikia ieskoti 
siknoj smegenu. Itariu, kad tu maisai verslo-verslui garantijas.

Get what you paid for
If an item you bought in the EU does not look or work as advertised, the 
seller must repair or replace it free of charge, or give you a refund.
A two-year guarantee applies from the date of purchase or delivery.
When you buy goods or services by post, telephone, fax or on the 
internet from a professional trader based in the EU, you have the same 
right to receive a repair, replacement or refund from the seller as you 
would if you had bought them in a shop.
You are not entitled to a refund if the problem is minor, such as a 
scratch on a CD case.

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/repairs-replacements-refunds/index_en.htm

On 2013.12.05 10:26, padugne wrote:
> On Thu, 05 Dec 2013 10:19:19 +0200, neratoblogo wrote:
>
>> Klysti. Puslapyje net pavyzdziu yra:
>
> Mineti tavo pavyzdziai yra apie ka kitka.
>
>> Dvejų metų garantija, į kurią turite teisę, negali būti sutrumpinta dėl
>> prekybos garantijos
>>
>> Karla nusipirko plaukų džiovintuvą, kuriam pardavėjas suteikė šešių
>> mėnesių garantiją.
>>
>> Po aštuonių mėnesių džiovintuvas sugedo ir Karla jį nunešė atgal į
>> parduotuvę. Pardavėjas jai pasakė, kad jos garantija pasibaigusi ir
>> todėl ji nebegali tikėtis atgauti pinigus.
>>
>> Karla priminė, kad pagal ES vartotojų apsaugos teisės aktus ji turi
>> dvejų metų garantiją, o pardavėjo šešių mėnesių garantija suteikė tik
>> papildomą apsaugą.
>
> Gerai, pabandom is kitos puses: niekada nekilo klausimas, kas yra ta
> "papildoma apsauga" ir kam ji apskritai reikalinga?
>