Tema: Re: Laikrodzio ir apyrankes garantija
Autorius: mrlz777
Data: 2013-12-06 16:57:38
Nu tu rastu (laisva forma kiek atsimenu) kreipiesi i juos, parasai kad va 
nekokybiska, suplyso, kad matosi aiskiai jog blogos medziagos naudos ar pan.
tada jie tau per 10 dienu rastu turi pateikti atsakyma.

Jei nepateikia atsakymo arba nepakeicia/nesutvarko apyrankes, tada rastu 
reikia kreiptis i vnmpi.




www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"eimaz"  wrote in message news:l7sg9l$gmb$1@trimpas.omnitel.net...

o tai ką daryt, jei jie nepakeičia nekokybiškos prekės?

"mrlz777"  wrote in message news:l7sbs6$cac$1@trimpas.omnitel.net...

Realiai tiesiog iskopijavo is Nr.217 savo atsakyma:

Laba diena, taip, pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą prekėms
galioja 2 metų garantija. Pardavėjui niekas nedraudžia suteikti garantijos,
kokios jis nori, tačiau pirkėjas vistiek gali kreiptis 2 metų laikotarpyje.
Kaip kitose šalyse - nežinau. Nes nėra vieno bendro įstatymo visai Europos
Sąjungai, kaip rašote :)

Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja Daiktų grąžinimo ir keitimo
taisyklės patvirtintos Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001-06-29 įsakymu
Nr.217 (paskutinis pakeitimas 2012 m. kovo 15 d. Nr. 4-243), ,,Jeigu
pardavėjas ar paslaugų teikėjas netenkina jo reikalavimų, vartotojas privalo
raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas,
nesutikdamas su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų
nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą
rašytinį atsakymą. Pardavėjui nevykdant teisinių vartotojo reikalavimų,
siūloma raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją pagal
gyvenamą vietą (būtina pridėti pirkimo ir kitų turimų dokumentų kopijas).

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir
pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo
pasirinkimu iš pardavėjo raštu reikalauti:
1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
2.  atitinkamai sumažinti prekės kainą;
3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per
protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų
asmenų padedamas;
5.  vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti
grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Dar karta paklausus: "tai ar galiu nesti i parduotuve ir reikalauti
pakeisti/suremontuoti", atsake "Tai, galima, eiti, kaip ir rašiau."




www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"eimaz"  wrote in message news:l7s81k$90b$1@trimpas.omnitel.net...

na man tikrai nėra jokios prabangos iš eBay atsisiųsti normalią odinę
apyrankę už 10$. man jos daugmaž metams užtenka. o čia bl originali
laikrodžio gamintojo apyrankė per 2 mėnesius susidrožė. turbūt po 2$ ir tai
ilgiau laikytų.

"Tomas"  wrote in message news:l7rt0o$ukc$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.12.05 20:42, eimaz wrote:
> bleen, man po 2 mėnesių visa odinė apyrankė nusidrožė :(

Kad odinės iš esmės tiek ir tetarnauja. Nelabai daug tų odinių
sudėvėjau, bet ilgiau tarnavo kažkokia rusiška - dėvėjosi lėčiau ir
tolygiau, bet nebuvo labai smagi, riešas po ja šusdavo. O kažkokia
atseit neblogos firmos vokiška buvo smagi ant rankos, bet po kelių
mėnesių sėkmingo nešiojimo suiro tiesiog per kelias dienas.

Tada nutariau, kad odinės laikrodžio apyrankės man per didelė prabanga.