O gal dabar nors vieną to „pagerėjimo“ pavyzdį pateiksi, ne vien mano „kvailumu“ viską grįsi? Kur sumažėjo kamščiai lyginant su 2004-aisiais? Primenu, kad nuo tada naujiems keliams išleisti 2,5 mlrd. Lt. monaxas rašė: > Kūrva bedievi tu, nė nebandyk griauti patarėjo spratimo apie tai ką > reik daryti, kad visi sušoktų į trioleibusus važinėt! > > O jei rimtai, tai gaila... Vilniečių. > > Gal čia ne Kedo iniciatyva, bet ideologija "darykim kuo chujoviau (nu > iki tam tikros ribos) šoferiams, tai visi važinės dviračiais ir > trioleibusais" nu tokia biški debiliškai utopiška... Aš gimiau > Vilniuj, užaugau, tik kokia 20 metų gyvenu gūdžiam kaime palei Kauną. > Nu apsilankau tam Vilniuj, nu GERĖJA kasmet situacija eismo > infrastruktūros prasme (kiek ten kas įsiskolino neesmė), nu kaip ir > viskas juda teigiama linkme... > > Nu bet bled visuomeninis (ar koks ten) patarėjas, tai nu ir nachuj > tokį. Tikiuosi, kad visi jį laiko taip pat kaip ir niufsai - debilu su > iniciatyva, bo kitaip tai dachuja destrukcijos toks asilas gali įnešt. > > Atsiprašau Kedai, nu bet čia mano nuomonė. > > "Mtrhed" <nera@mailo.lt> wrote in message > news:l9saud$nbv$1@trimpas.omnitel.net... >> uzsakyk VGTU studija kaip pasikeistu besinaudojanciu VT skaicius >> pakeitus nereguliuojama pereja i pozemine pereja. >> >> >> -- >> >> >> KEdas <non@[[trinti]]katalogai.net> Wrote in message: >>> Į VT žmonės ateina pėsčiomis. Pablogink šią kelionės sudedamąją ir >>> žmonės ims važiuoti automobiliais. >>> Paprasta? >>> >>> LY3BHY rašė: >>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:l9rj49$1q8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> situacija reikia gerinti, o ne bloginti. Padarius pozemines perejas >>>>> nukentetu neigalieji, VT transportas, o zmones vis tiek eitu ne >>>>> pozemine >>>> As nelabai zinovas tokiu dalyku, bet paskutinis teiginys keistokas >>>> pasirode... >>>> Visajam transportui pozemine pereja trukdo... Na kol vyksta >>>> statybos, gal... >>>> >>>> >>> >>> >> >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://www.piaohong.tk/newsgroup >