2014-01-08 17:07, eSSas rašė: > On 1/8/2014 4:50 PM, Pranelis wrote: >> >> "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message >> news:lajo5u$d0k$1@trimpas.omnitel.net... >>> Eismo tvarkos požiūriu _įvažiavimas_ į žiedą prilyginamas judėjimui >>> tiesiai pirmyn. KET formuluotės ieškot tingiu >> >> O tu paieskok, paieskok. Gal ka ir rasi. > > Nagi kažką radau: "Žiedinėje sankryžoje eismas vyksta ratu pagal kelio > ženklo Nr. 410 „eismas ratu“ paaiškinimą – leidžiama važiuoti tik > rodyklių kryptimi, t.y. ratu prieš laikrodžio rodyklę. Įvažiavimo į > žiedinę sankryžą negalime vadinti persirikiavimu ar posūkiu į dešinę, > tiesiog tęsiamas judėjimas kelio kreive, panašiai kaip važiuojant > vingiuotu keliu (kuomet posūkio signalas nerodomas). Posūkio signalo > rodymas į kairę ar į dešinę įvažiuojant į žiedinę sankryža gali > klaidinti gretima eismo juosta ar iš galo važiuojančius eismo dalyvius, > kurie įjungtą posūkio signalą gali suprasti, kaip ketinimą persirikiuoti > į gretimą eismo juostą ar ketinimą išvažiuoti iš žiedinės sankryžos." Kairį posūkio signalą suprasti kaip ketinimą išvažiuoti iš žiedo, yra labai originalu... Beje, pasikartosiu apie tai, kad čia mes kalbame apie mažiukus vienos juostos žiedus, apie kokius persirikiavimus čia kalbame? Ir antras "beje" - kai išvažiavimas iš žiedo yra daugiau nei viena juosta, tai dešinio posūkio įjungimą antroje juostoje irgi galima suprasti tiek kaip ketinimą persirikiuoti, tiek kaip ketinimą išvažiuoti. Tai pratęsiant to pono logiką, geriau posūkio nei persirikiuojant žiede, nei išvažiuojant iš jo nerodyti?