Red Bull marketingo principas, sukelti dirbtinę paklausą "Lubys" wrote in message news:lak0f9$m96$1@trimpas.omnitel.net... Jei nėra bėdų su resursais, marketingu, logistika ir mažmeninės prekybos tinklais, tai kodėl Jūsų visai neblogo produkto neįmanoma patogiai nusipirkti? Viską suprantate, viską mokate, viską darote gerai, bet rezultatas - tuščios lentynos. Nors Jūsų apyvarta tikrai nėra didelė, o automobiliams skirtos prekės struktūroje, manytina, sudaro tikrai ne 100%. Nulis pradelstų skolų ir 5.3 mln. litų su 19 darbuotojų tikrai gražūs skaičiai, tačiau kartu jie sako, kad Jūsų įmonė tikrai ne supergamykla, kurios produkcijos trūksta tik dėl pašėlusios paklausos. Kažkas čia nesiriša, tiesa? "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:lajp1o$dqv$1@trimpas.omnitel.net... > Nei su logistika nei su gamyba, nei su apyvartinėm lėšom problemų tikrai > nėra. Šiuo metu išnaudojame tik 20-30% šiandieninio savo pajėgumo, nors > pardavimai LT auga ir tai mus tikrai džiugina. O likusius kiekius skirsime > eksportui. Pavasarį dar labiau automatizuosime gamybą, sumažinsime fizinį > krūvį darbuotojams, šiuo metu tiesiame naują elektros liniją, nes senosios > galingumo jau nebepakanka. >