Tema: Re: DAC akcija KB, COM ir pan.
Autorius: DK
Data: 2014-01-14 08:40:31
Kita vertus, yra įvairių išvestinių finansinių priemonių apsaugai nuo
pajamų netekimo, klausimas tik kiek tai kainuoja ir/ar konkrečiu atveju
apsimoka, bet jei Lesta ir Autochemija ir net Alytaus Chemija yra +/-
lengvai pasiekiama, o Danushio - ne, gal verta pagalvoti kas yra negerai
ir pasidomėti kaip dirba konkurentai? Nebent DAC'o strategija tikrai
"luxury quality" ir jo automobilinis stiklų valiklis yra tikrai ne
kiekvienam, bet, kaip suprantu iš Terpentino postų, jis vis tik norėtų,
kad DAC'ą naudotų kiekvienas Lietuvos vairuotojas.
Įdomi situacija šiame segmente yra Terpentino ir didžiųjų tinklų
santykiuose - pvz. statybinių skysčių (konkrečiai žiūrėjau mūro
repelentą) kokiuose Senukuose ar Moki-Veži - yra, o vat automobilinės
chemijos - ne. Gal vertėtų padirbti su esamais pardavimo kanalais ir
įvesti kitus savo produktus į tų PC lentynas?
On 2014.01.11 18:37, Lubys wrote:
> Labai teisinga strategija, bet jei pirkėjai neranda DAC'o, tai arba visi
> mažmenininkai bankrotai, arba Jūs nerandate teisingų mažmenininkų. Bet kokiu
> atveju pirkėjas lieka nepatenkintas ir pasirenka konkurento produktą
> neatsižvelgdamas į Jūsų platinamas konkurentus menkininčias žinias.
>
>
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> news:lao5al$i3r$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mes nevežam už dyką, jei klientas nesugeba po pusmetį atsiskaityti, ir
>> reikalai linksta link bankroto bylos kėlimo tai pats supranti. Gal
>> protingasis žmogau patarsi vežti ir Bauhofui?
>>
>
>
>