Tema: Re: DAC akcija KB, COM ir pan.
Autorius: DK
Data: 2014-01-14 08:40:31
Kita vertus, yra įvairių išvestinių finansinių priemonių apsaugai nuo 
pajamų netekimo, klausimas tik kiek tai kainuoja ir/ar konkrečiu atveju 
apsimoka, bet jei Lesta ir Autochemija ir net Alytaus Chemija yra +/- 
lengvai pasiekiama, o Danushio - ne, gal verta pagalvoti kas yra negerai 
ir pasidomėti kaip dirba konkurentai? Nebent DAC'o strategija tikrai 
"luxury quality" ir jo automobilinis stiklų valiklis yra tikrai ne 
kiekvienam, bet, kaip suprantu iš Terpentino postų, jis vis tik norėtų, 
kad DAC'ą naudotų kiekvienas Lietuvos vairuotojas.
Įdomi situacija šiame segmente yra Terpentino ir didžiųjų tinklų 
santykiuose - pvz. statybinių skysčių (konkrečiai žiūrėjau mūro 
repelentą) kokiuose Senukuose ar Moki-Veži - yra, o vat automobilinės 
chemijos - ne. Gal vertėtų padirbti su esamais pardavimo kanalais ir 
įvesti kitus savo produktus į tų PC lentynas?






On 2014.01.11 18:37, Lubys wrote:
> Labai teisinga strategija, bet jei pirkėjai neranda DAC'o, tai arba visi
> mažmenininkai bankrotai, arba Jūs nerandate teisingų mažmenininkų. Bet kokiu
> atveju pirkėjas lieka nepatenkintas ir pasirenka konkurento produktą
> neatsižvelgdamas į Jūsų platinamas konkurentus menkininčias žinias.
>
>
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> news:lao5al$i3r$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mes nevežam už dyką, jei klientas nesugeba po pusmetį atsiskaityti, ir
>> reikalai linksta link bankroto bylos kėlimo tai pats supranti. Gal
>> protingasis žmogau patarsi vežti ir Bauhofui?
>>
>
>
>