kažkuris iš tų senų tikrai turėjo bėdų su mechaninėmis dėžėmis. tikrai tikrai ne tas įperkamas? On 2014.01.14 13:20, foonia wrote: > Vėl tu apie savo. Autoriaus iperkamas Legacy B11 neturi jokiu bėdų su > dėžėmis, vėlesni modeliai turėjo problemų su reduktoriais. > 2 Night - esu padavęs savo Legacy 96 2.0 su dujomis už 3500, bet pas > mane dugnas buvo supuves . Šiaip iškeltas Legacy su 2.0 varikliu > pakankamai optimalus variantas, senas 2.0 variklis kantrus iki negaliu, > dar su hidrokompensatoriais - nereikės reguliuoti voztuvu. > > Dainiushas<skirdain@gmail.com> wrote: >> reik beje turėt omeny, kad lagasių mechaninės dėžės labai neamžinos. >> On 2014.01.13 17:07, Andrius-ATT wrote: >> > On 2014.01.12 21:19, Night wrote: >> >> Nera labai baisu ten... Tiesiog dabar ten tenka parta per savaite >> >> nuvaisuoti, tai "parketinio" automobilio gaila kazkaip... Susals >> dar tie >> >> visi kemsynai, tai isvis buferius padziausiu. >> >> >> > >> > Na jei ant dugno kabintis nereikės, tai ir imprezos galima >> paieškoti. Už >> > tokią kainą visai gerą 1,6motoru dar gali paimti, nes šitie drožimui >> > netinkami dėl galios ir nebus per daug užmušti. Universalo žiūrėkis, >> nes >> > yra palėtintojas (panaudojęs suprasi jo privalumus). Aišku 2,0ltr >> > variklis gyvesnis, bet už tokią kainą kėbulas bus labai pavargęs ir >> dujų >> > neaišku ar turės :) >> > Legacy ir Forester tinkamesnes dėl pravažumo - reik iėškotis ir rasi >> kažką. > >