2014-01-14 20:58, Dainiushas rašė: > kažkuris iš tų senų tikrai turėjo bėdų su mechaninėmis dėžėmis. tikrai > tikrai ne tas įperkamas? Kažkuris iš tų senų turėjo ir lūžtančias sankabas. Bet negi tokie egzemplioriai išgyventų po 18 metų? S. > > On 2014.01.14 13:20, foonia wrote: >> Vėl tu apie savo. Autoriaus iperkamas Legacy B11 neturi jokiu bėdų su >> dėžėmis, vėlesni modeliai turėjo problemų su reduktoriais. >> 2 Night - esu padavęs savo Legacy 96 2.0 su dujomis už 3500, bet pas >> mane dugnas buvo supuves . Šiaip iškeltas Legacy su 2.0 varikliu >> pakankamai optimalus variantas, senas 2.0 variklis kantrus iki negaliu, >> dar su hidrokompensatoriais - nereikės reguliuoti voztuvu. >> >> Dainiushas<skirdain@gmail.com> wrote: >>> reik beje turėt omeny, kad lagasių mechaninės dėžės labai neamžinos. >>> On 2014.01.13 17:07, Andrius-ATT wrote: >>> > On 2014.01.12 21:19, Night wrote: >>> >> Nera labai baisu ten... Tiesiog dabar ten tenka parta per savaite >>> >> nuvaisuoti, tai "parketinio" automobilio gaila kazkaip... Susals >>> dar tie >>> >> visi kemsynai, tai isvis buferius padziausiu. >>> >> >>> > >>> > Na jei ant dugno kabintis nereikės, tai ir imprezos galima >>> paieškoti. Už >>> > tokią kainą visai gerą 1,6motoru dar gali paimti, nes šitie drožimui >>> > netinkami dėl galios ir nebus per daug užmušti. Universalo žiūrėkis, >>> nes >>> > yra palėtintojas (panaudojęs suprasi jo privalumus). Aišku 2,0ltr >>> > variklis gyvesnis, bet už tokią kainą kėbulas bus labai pavargęs ir >>> dujų >>> > neaišku ar turės :) >>> > Legacy ir Forester tinkamesnes dėl pravažumo - reik iėškotis ir rasi >>> kažką. >> >> >