Tema: Re: Dyzelio uzvedimas
Autorius: PxYra
Data: 2014-01-20 17:11:12
o kaip starteri tikrinai?

"CodeC" <c@c.co> wrote in message news:lbje0t$r35$1@trimpas.omnitel.net...
> On 01/20/2014 05:00 PM, PxYra wrote:
>> dyzeliui svarbiausia
>> 1.geras nepridveses starteris
>> 2. akumas
>> 3. pakaitimo zvakes - net jei ir visos neveikia nors ir sunkiau bet 
>> uzkursi,
>> kuo didesnis minusas tuo % mazesne tikimybe uzvest
>> 4. saliara - jei pili rusiska ir kitokia neaiskia tai cia pirmiausia ir
>> reikia keist nes bala zino ko ten skiesta praskiesta gauni
>
> va matai. surasei kas svarbiausia. tikrinta visa tai milijona kartu.
> bet nesiveda. va cia ir prasideda sokiai su bugnais apie dyzeli.
> kompresija irgi matuota. greiciausiai purkstukai 'myza', o kai salta dar 
> labiau myza. bet cia jau tik spejimas. kuras tik is nestes.
>
> as realiai ateicia toki plana kurpiu - nzn ar abi masinas, ar tik lancia 
> pakeisiu. ir tada i abi isidesiu po normalu autonomini sildytuva.
> ir turetu baigtis visos nesikurimo nesamones. tik reik masinos i kuria 
> butu verta ji det.
>
>
>>
>> "CodeC" <c@c.co> wrote in message 
>> news:lbja4h$m60$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 01/20/2014 03:54 PM, Dainiushas wrote:
>>>> nu va, o aš benzui kapitalkę pasidariau, kai tuo tarpu dyzeliai per 
>>>> pusę
>>>> milijono kilometrų ne pagal reglamentą (diržai pompos etc) turbūt
>>>> tūkstančio litų "nesuvalgė". Tai turėčiau varyt ant benzų nesustodamas
>>>> :D. Btw, tėvo benzininis opelis irgi su naujais stūmokliais žiedas etc
>>>> tepalą kaip degino taip degina. Tiesiog pzdc kažkoks :).
>>>
>>> nu tai matai, tu viena benza su vienu dyzeliu turejai ir lygini.
>>> as tuo tarpu 10 benzu su 1 dyzeliu. ir nereik absoliutinti - nieks 
>>> nesako
>>> kad benzai negenda ir kad nebuvo JOKIU problemu. tiesiog kurdavosi visi
>>> prie -20C be jokiu poteriu ir kitu dyzelisku nesamoniu, kurios prasidejo
>>> sulig pirmu nusipirktu dyzeliu. ir tai be abejo nereiskia, kad nera
>>> dyzeliu, kurie kuriasi be problemu prie -20C. tiesiog bandau tendencija 
>>> ir
>>> statistika nusviesti. kaimyna siandien beje irgi su dyzeliu bandziau nuo
>>> laidu padet uzsikurt - paliko kieme.
>>> itariu dar taip pasilaikys saltukas ir as kuriam laikui i VT persesiu.
>>>
>>>>
>>>> On 2014.01.20 15:30, CodeC wrote:
>>>>> On 01/20/2014 03:28 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>> na matai, mano antra mašina per 14 metų niekaip nesibaigia. Tai gal 
>>>>>> ir
>>>>>> čia niuansas - kitaip perki, kitaip prižiūri, kitoks požiūris į tą
>>>>>> priežiūrą :).
>>>>>
>>>>> tai tame ir pointas. kad benzui tik tepalus pakeisdavau ir 
>>>>> vaziuodavau.
>>>>> daznai net su originaliu akumu ir absoliuciu 0 investiciju po kapotu.
>>>>> o su dyzeliais soki bugnu soki bet vistiek nieko gero rezultate.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 2014.01.20 15:01, CodeC wrote:
>>>>>>> On 01/20/2014 02:52 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> px, abu grabai kuriasi kaip vasarą, be jokių ten sužadinimų ir kitų
>>>>>>>> šokių su būgneliais :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2014.01.20 10:52, news wrote:
>>>>>>>>> On 2014.01.20 10:47, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>> keraminės žvakės temperatūrą pasiekia per berods pora sekundžių.
>>>>>>>>>> Tai su
>>>>>>>>>> tokiais šalčiais, turi kurtis kaip ir iš karto
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> betkuriuo atveju geriau truputeli palaukti, nes ivyksta
>>>>>>>>> akumuliatoriaus
>>>>>>>>> suzadinimas ir tuomet starteris smagiau sukasi.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> O siaip yra geras straipsniukas cia:
>>>>>>>>> http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=133714&SECTION_ID=7548
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> mano patirtis taip pat rodo, kad su dyzeliu ziema paprasciau.
>>>>>>>
>>>>>>> mano tai atvirksciai rodo. turejau 10 masinu benzininiu, tai realiai
>>>>>>> nezinojau kas tai yra nesikurimo, akumu ir starteriu problemos.
>>>>>>> varikliai buvo ivairus nuo 0.7 iki 3.0. sulig pirmu dyzeliu
>>>>>>> prasidejo...
>>>>>>> su antru nuotykiai dar idomesni tapo. iki shiol nesuprantu nx as 
>>>>>>> tuos
>>>>>>> dyzelius pirkau...
>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>