Jusu ziniai yra automobiliai su 5V zvakemis per rele... 12v gal negerai butu... Darenas "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message news:lco6ef$3t1$1@trimpas.omnitel.net... > elementariausiai dedi laida +12 v tiesiai prie zvakes ir matai ar ji gyva > ar > ne, kontakto metu turi sukibirksciuoti. > Jei gyva tada matuoji varza turi buti ~2ohm, o ant testerio persuki > rodos *10, vienas laidas prie +12 kitas prie zvakes. > > > "upskaskykas" <a@b.c> wrote in message > news:lco5td$3ae$1@trimpas.omnitel.net... >> buvo cia neseniai tema, bet kadangi nelabai pasiseke tikrinti tai rasau >> cia :) >> >> kadangi kitaisko testerio batareike buvo prie pabaigos tai tikrinant omus >> ekrane isnykdavo skaiciai :) >> >> Tai patikrinau ar amperu dar kazkiek srebia: >> 3 vnt ~ 8A >> 1 vnt ~ 6A >> >> Abieju atveju reiksmes tik prijungimo metu, toliau srove pamazu mazeja. >> >> Ar is to galima spresti , kad ta viena zvake cherova? ir kaitina, bet jau >> neteisingai: ne pati gala ar is vis jau per mazai kaitina? >> >> Uzsiveda prie -15 bet ne is poL abarota :), o tik is kokio trecio >> bandymo. aisku akuma irgi jau ketvirta ziema ir sūka suka letai. >> > >