uzkabinsiu mane erzinanti dalyka. Esu ir pistysis, ir vairuotojas, suprantama. O erzina mane tai, kad is kazkur ne netiketai atsirado 80% vairuotoju iprotis sustoti pries pesciuju pereja, jei pestysis stovi ant saligatvio. Ziauriai mandagu. Tik man tai nepatinka, NES kazkodel 60% is tokiu 'mandagiuju' stoviniuojanciu praleideju po praleidimo momento nekantriai pisa ant gazo pedalo ir vos ne prakosais praeina pro pat mano nugara. Is ko sprendziu, kad pries tai sustoti ir mane praleisti jie visai nenorejo, tik kazkas (kas?) ju galvoje nusprende uz juos. Toks vairuotoju elgesys leidzia pestiesiems imt manyt, kad jie yra karaliai gatveje ir kad kiekvienas automobilis privalo sustoti vos jie priartejo prie perejos. Deja, automobilis ne popieriaus lapelis ir staigiai jo sustabdyt neimanoma. Ipratusio nezabotai elgtis pesciojo ir nesitikincio pesciojo savivales vairuotojo poziciju neatitikimas gali salygoti letalias baigtis. Taip, as atsimenu KET reikalavima ir sutinku suletinti masinos judejimo greiti pries pereja - butent tam, kad isvengti incidentu su netiketai i vaz.dali isejusiais pesciaisiais. Taciau, NE SUSTOTI, jei pesciojo kojos dar nera vaz.dalyje. Kita vertus, pestieji taipogi turetu zinoti pareiga sustoti pries pereja ir praleisti judancius automobilius, nes vairuotoju reakcija yra zmogiska, o automobilis del savo svorio yra inertiskas. Zodziu sakau, kad man, kaip pesciajam (o ir kaip vairuotojui noretusi, kad taip butu) yra zymiai maloniau ir paprasciau stabtelti ant saligatvio ties pesciuju pereja, mandagiai praleisti vaziuojancias masinas, ir, kai jau ju nebus arba jos bus pakankamai toli, kad jom nereiketu staigiai sustoti - pereiti ta pesciuju pereja. Tokia tvarka buvo ir galiojo iki kokiu 2011-2012 metu ir viskas buvo ok. Sis durnas pseudopostsovietiskai-vakarietiskas netikras mandagumas atsirado tik pastaraisiais metais. Kaip sita nesamone sustabdyti ir isnaikinti? Pasidalinkite mintimis