Ir vėl kalti visi aplinkui, tik ne taisykles pažeidęs vairuotojas... Labai simptomatiška. 2014.02.10 18:25, LabaiNespauda rašė: > Paskui sustojusio autiko vairas tai celofanas. > Pats sustojo pries pereje, palikdamas pavojinga tarpa. > Per veidrodely gi mate ta polo, galejo pypint tai moteriskei, kad neitu. > > > > "news" <news@omnite.net> wrote in message > news:ldaqo1$b84$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2014.02.10 13:46, Ignas wrote: >>> jau n kartu rasiau ir apie slipso situacijas ir dabar pakartosiu: >>> tik su >>> labai retom isimtim avarine situacija padaro 1 durnius, dazniausiai >>> tai buna >>> 2 ar daugiau durniu durni poelgiai... >> >> >> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/patyrusios-troleibuso-vairuotojos-zutis-apnuogino-eismo-bedas.htm#.UvjrwYWA3RY >> >> >> straipsnis apie ta pacia problema: "Pėstieji kaskart rizikuoja >> atsidurti po ratais, nes antrąja ir trečiąja juosta važiuojantys >> vairuotojai dažnai nesilaiko taisyklės sulėtinti greitį prie perėjų, >> ypač kai pirmoje juostoje mašinos jau yra sustojusios." >> >> pesciuju nemanau, kad reiketu kaltinti - jeigu jau 2 eiles masinu >> sustojusios laukia kol pesciasis praeis, jis ir turi eiti. Panasaus >> tipo avarijos buna kai kelios masinos sustoja praleisti pesciojo, o >> is galo atvaziaves nepastebi ir kala i subine, o nuo smugio pirmoji >> masina uzlekia ant pesciojo. Cia irgi, sakysi, kad pestysis turejo >> numatyti visa ivykiu seka? Tai neimanoma. >> >