Kad taisykles pazeides kaltas, as net nerasau, nes tai aisku ir taip. Klausiu kokiu organu autiko vairas galvojo. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:ldb5p7$lk0$1@trimpas.omnitel.net... > Ir vėl kalti visi aplinkui, tik ne taisykles pažeidęs vairuotojas... > Labai simptomatiška. > > 2014.02.10 18:25, LabaiNespauda rašė: >> Paskui sustojusio autiko vairas tai celofanas. >> Pats sustojo pries pereje, palikdamas pavojinga tarpa. >> Per veidrodely gi mate ta polo, galejo pypint tai moteriskei, kad neitu. >> >> >> >> "news" <news@omnite.net> wrote in message >> news:ldaqo1$b84$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2014.02.10 13:46, Ignas wrote: >>>> jau n kartu rasiau ir apie slipso situacijas ir dabar pakartosiu: tik >>>> su >>>> labai retom isimtim avarine situacija padaro 1 durnius, dazniausiai tai >>>> buna >>>> 2 ar daugiau durniu durni poelgiai... >>> >>> >>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/patyrusios-troleibuso-vairuotojos-zutis-apnuogino-eismo-bedas.htm#.UvjrwYWA3RY >>> >>> straipsnis apie ta pacia problema: "Pėstieji kaskart rizikuoja atsidurti >>> po ratais, nes antrąja ir trečiąja juosta važiuojantys vairuotojai >>> dažnai nesilaiko taisyklės sulėtinti greitį prie perėjų, ypač kai >>> pirmoje juostoje mašinos jau yra sustojusios." >>> >>> pesciuju nemanau, kad reiketu kaltinti - jeigu jau 2 eiles masinu >>> sustojusios laukia kol pesciasis praeis, jis ir turi eiti. Panasaus tipo >>> avarijos buna kai kelios masinos sustoja praleisti pesciojo, o is galo >>> atvaziaves nepastebi ir kala i subine, o nuo smugio pirmoji masina >>> uzlekia ant pesciojo. Cia irgi, sakysi, kad pestysis turejo numatyti >>> visa ivykiu seka? Tai neimanoma. >>> >> >