O vairuotojas suprato, kad busas prie perejos o ne stoteles sustojo? On 2014.02.10 20:28, KEdas wrote: > Ir vėl kalti visi aplinkui, tik ne taisykles pažeidęs vairuotojas... > Labai simptomatiška. > > 2014.02.10 18:25, LabaiNespauda rašė: >> Paskui sustojusio autiko vairas tai celofanas. >> Pats sustojo pries pereje, palikdamas pavojinga tarpa. >> Per veidrodely gi mate ta polo, galejo pypint tai moteriskei, kad neitu. >> >> >> >> "news" <news@omnite.net> wrote in message >> news:ldaqo1$b84$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2014.02.10 13:46, Ignas wrote: >>>> jau n kartu rasiau ir apie slipso situacijas ir dabar pakartosiu: >>>> tik su >>>> labai retom isimtim avarine situacija padaro 1 durnius, dazniausiai >>>> tai buna >>>> 2 ar daugiau durniu durni poelgiai... >>> >>> >>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/patyrusios-troleibuso-vairuotojos-zutis-apnuogino-eismo-bedas.htm#.UvjrwYWA3RY >>> >>> >>> straipsnis apie ta pacia problema: "Pėstieji kaskart rizikuoja >>> atsidurti po ratais, nes antrąja ir trečiąja juosta važiuojantys >>> vairuotojai dažnai nesilaiko taisyklės sulėtinti greitį prie perėjų, >>> ypač kai pirmoje juostoje mašinos jau yra sustojusios." >>> >>> pesciuju nemanau, kad reiketu kaltinti - jeigu jau 2 eiles masinu >>> sustojusios laukia kol pesciasis praeis, jis ir turi eiti. Panasaus >>> tipo avarijos buna kai kelios masinos sustoja praleisti pesciojo, o >>> is galo atvaziaves nepastebi ir kala i subine, o nuo smugio pirmoji >>> masina uzlekia ant pesciojo. Cia irgi, sakysi, kad pestysis turejo >>> numatyti visa ivykiu seka? Tai neimanoma. >>> >> >