O ką jis turėjo daryti? Užskersuoti autobusą, kad niekas neapvažiuotų? Ir taip ties kiekviena perėja? O dar prisimeni ką sakei apie tą baltarusą autobuso vairuotoją? 2014.02.10 21:55, LabaiNespauda rašė: > Kad taisykles pazeides kaltas, as net nerasau, nes tai aisku ir taip. > Klausiu kokiu organu autiko vairas galvojo. > > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:ldb5p7$lk0$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir vėl kalti visi aplinkui, tik ne taisykles pažeidęs vairuotojas... >> Labai simptomatiška. >> >> 2014.02.10 18:25, LabaiNespauda rašė: >>> Paskui sustojusio autiko vairas tai celofanas. >>> Pats sustojo pries pereje, palikdamas pavojinga tarpa. >>> Per veidrodely gi mate ta polo, galejo pypint tai moteriskei, kad >>> neitu. >>> >>> >>> >>> "news" <news@omnite.net> wrote in message >>> news:ldaqo1$b84$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2014.02.10 13:46, Ignas wrote: >>>>> jau n kartu rasiau ir apie slipso situacijas ir dabar pakartosiu: >>>>> tik su >>>>> labai retom isimtim avarine situacija padaro 1 durnius, >>>>> dazniausiai tai buna >>>>> 2 ar daugiau durniu durni poelgiai... >>>> >>>> >>>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/patyrusios-troleibuso-vairuotojos-zutis-apnuogino-eismo-bedas.htm#.UvjrwYWA3RY >>>> >>>> >>>> straipsnis apie ta pacia problema: "Pėstieji kaskart rizikuoja >>>> atsidurti po ratais, nes antrąja ir trečiąja juosta važiuojantys >>>> vairuotojai dažnai nesilaiko taisyklės sulėtinti greitį prie >>>> perėjų, ypač kai pirmoje juostoje mašinos jau yra sustojusios." >>>> >>>> pesciuju nemanau, kad reiketu kaltinti - jeigu jau 2 eiles masinu >>>> sustojusios laukia kol pesciasis praeis, jis ir turi eiti. Panasaus >>>> tipo avarijos buna kai kelios masinos sustoja praleisti pesciojo, o >>>> is galo atvaziaves nepastebi ir kala i subine, o nuo smugio pirmoji >>>> masina uzlekia ant pesciojo. Cia irgi, sakysi, kad pestysis turejo >>>> numatyti visa ivykiu seka? Tai neimanoma. >>>> >>> >> >