tai tegu issiima ta nauja detale atgal ir ideda buvusia naudota-gera. O uz tai kad neturi kompetencijos teisingai ivertinti kuri detale sugedusi, tegu uz darbus nuraso ant saves o ne ant kliento. Nu kaip? On 2014.02.24 10:05, ramunas wrote: > jauciu pakeite detale ir masina vistiek nevaziuoja. pakeite kita - viskas > OK. Bet cia jauciu baigtusi viskas tuom, kad visgi pas tave detale nauja, > keitimo darbai padaryti. paslaugos tau suteiktos buvo. > > "x2" <x2blabla@x2blabla.lt> wrote in message > news:leeu0d$cse$2@trimpas.omnitel.net... >> noretusi pirma su teisininku issiaiskinti, ar neieskau slieku ant asfalto, >> kad nepaskleist ereziju internetan. Zinai gi, zodis ne zvirblis, nesugris. >> Nors turbut ir tas zvirblis nesugrizta :) >> >> "infernal" <test@test.lt> wrote in message >> news:leethp$cfm$1@trimpas.omnitel.net... >>> o kas atsitiko, gal visiems papasakok? >>> >>> "x2" <x2blabla@x2blabla.lt> Wrote in message: >>>> hi, patarkit koki teisininka, kuris galetu servisui zmoniskai paaiskinti >>>> (pas mane tik necenzura liko, todel susilaikau), kad servisas suklydo >>>> atlikdamas diagnostika ir remonta, o ne kad klientas dalbajobas ir nieko >>>> neraukia. Cia mano toks isivaizdavimas apie suteikta paslauga. Gal as ir >>>> neteisus. Vienzo, gal uztektu teisininko konsultacijos ir apsraminciau >>>> :) >>>> Gerai butu Kaune, bet siais elektroniniais laikais atstumas ne problema. >>>> Tik >>>> nepagalvokit, kad prasau nemokamai, nepatinka likti skolingu :) >>>> >>>> >>> >>> >>> -- >>> >>> >>> >>> >>> ----Android NewsGroup Reader---- >>> http://www.piaohong.tk/newsgroup >> > >