Tema: Re: help, reik teisininko
Autorius: YZF
Data: 2014-02-24 17:38:01
tai tegu issiima ta nauja detale atgal ir ideda buvusia naudota-gera. O 
uz tai kad neturi kompetencijos teisingai ivertinti kuri detale 
sugedusi, tegu uz darbus nuraso ant saves o ne ant kliento.

Nu kaip?


On 2014.02.24 10:05, ramunas wrote:
> jauciu pakeite detale ir masina vistiek nevaziuoja. pakeite kita - viskas
> OK. Bet cia jauciu baigtusi viskas tuom, kad visgi pas tave detale nauja,
> keitimo darbai padaryti. paslaugos tau suteiktos buvo.
>
> "x2" <x2blabla@x2blabla.lt> wrote in message
> news:leeu0d$cse$2@trimpas.omnitel.net...
>> noretusi pirma su teisininku issiaiskinti, ar neieskau slieku ant asfalto,
>> kad nepaskleist ereziju internetan. Zinai gi, zodis ne zvirblis, nesugris.
>> Nors turbut ir tas zvirblis nesugrizta :)
>>
>> "infernal" <test@test.lt> wrote in message
>> news:leethp$cfm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> o kas atsitiko, gal visiems papasakok?
>>>
>>> "x2" <x2blabla@x2blabla.lt> Wrote in message:
>>>> hi, patarkit koki teisininka, kuris galetu servisui zmoniskai paaiskinti
>>>> (pas mane tik necenzura liko, todel susilaikau), kad servisas suklydo
>>>> atlikdamas diagnostika ir remonta, o ne kad klientas dalbajobas ir nieko
>>>> neraukia. Cia mano toks isivaizdavimas apie suteikta paslauga. Gal as ir
>>>> neteisus. Vienzo, gal uztektu teisininko konsultacijos ir apsraminciau
>>>> :)
>>>> Gerai butu Kaune, bet siais elektroniniais laikais atstumas ne problema.
>>>> Tik
>>>> nepagalvokit, kad prasau nemokamai, nepatinka likti skolingu :)
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>> --
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ----Android NewsGroup Reader----
>>> http://www.piaohong.tk/newsgroup
>>
>
>