o masinu detales nepakliuna po kategorija negrazintinu pirkiniu ? "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message news:lefp0p$6kr$1@trimpas.omnitel.net... > tai tegu issiima ta nauja detale atgal ir ideda buvusia naudota-gera. O uz > tai kad neturi kompetencijos teisingai ivertinti kuri detale sugedusi, > tegu uz darbus nuraso ant saves o ne ant kliento. > > Nu kaip? > > > On 2014.02.24 10:05, ramunas wrote: >> jauciu pakeite detale ir masina vistiek nevaziuoja. pakeite kita - viskas >> OK. Bet cia jauciu baigtusi viskas tuom, kad visgi pas tave detale nauja, >> keitimo darbai padaryti. paslaugos tau suteiktos buvo. >> >> "x2" <x2blabla@x2blabla.lt> wrote in message >> news:leeu0d$cse$2@trimpas.omnitel.net... >>> noretusi pirma su teisininku issiaiskinti, ar neieskau slieku ant >>> asfalto, >>> kad nepaskleist ereziju internetan. Zinai gi, zodis ne zvirblis, >>> nesugris. >>> Nors turbut ir tas zvirblis nesugrizta :) >>> >>> "infernal" <test@test.lt> wrote in message >>> news:leethp$cfm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o kas atsitiko, gal visiems papasakok? >>>> >>>> "x2" <x2blabla@x2blabla.lt> Wrote in message: >>>>> hi, patarkit koki teisininka, kuris galetu servisui zmoniskai >>>>> paaiskinti >>>>> (pas mane tik necenzura liko, todel susilaikau), kad servisas suklydo >>>>> atlikdamas diagnostika ir remonta, o ne kad klientas dalbajobas ir >>>>> nieko >>>>> neraukia. Cia mano toks isivaizdavimas apie suteikta paslauga. Gal as >>>>> ir >>>>> neteisus. Vienzo, gal uztektu teisininko konsultacijos ir apsraminciau >>>>> :) >>>>> Gerai butu Kaune, bet siais elektroniniais laikais atstumas ne >>>>> problema. >>>>> Tik >>>>> nepagalvokit, kad prasau nemokamai, nepatinka likti skolingu :) >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> ----Android NewsGroup Reader---- >>>> http://www.piaohong.tk/newsgroup >>> >> >>