o patarejaai niekad nebande vietoj burimo tiesiog pasikeist sukietejusias reduktoriaus membranas i naujas? On 2014.03.02 16:37, Night wrote: > Aciu! :) > > "markatas" <info@markatas.istrink.lt> wrote in message > news:lev3a5$ekq$1@trimpas.omnitel.net... >> Matyt mazai su slanginemis dujomis vazinejas ir mates masinu ;). >> Paciam teko dviejose savo masinose sita problema aptureti (antroje >> buvo Eco sistema, bet vis tiek "uzpusdavo"). Vienai buvo idetas >> perlonas ir filtro korpuse padaryta skyle, kitam uzteko oro paemeja >> einanti i filtro deze isimti ir problema issisprende >> >> markatas >> >> 2014.03.02 12:34, Mikrobas rašė: >>> As labiau tikeciau kad reduktorius stovi "priekiu" judejimo krypciai ir >>> vaziuojant i reduktoriu puciantis oro srautas veikia membrana. >>> Sitai taip pat pasireiskia staigiai stabdant, kai is inercijos >>> membrana irgi >>> kazkiek pajuda. >>> >>> >>> "markatas" <info@markatas.istrink.lt> wrote in message >>> news:leusvl$cci$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na tai reiskai, kad stovi slangines dujos, ir sitas dalykas budavo >>>> gydomas >>>> idedant porolono i oro paemima pries filtra ir padarant filtro korpuse >>>> skyle, kad ora imtu ne is priekio, o is sono, ta prasme, kad masinos >>>> greitis neturetu itakos patenkancio oro greiciui. Be visa ko, gali >>>> jau ir >>>> sukietejusi membrana reduktoriuje buti >>>> >>>> markatas >>>> >>>> 2014.03.02 10:57, Night rašė: >>>>> Vaziuojant tarkim 100 km/h ir ijungus laisva pavara (ji jungiama tik >>>>> pabandymui) krenta apsukos ko pasekoje uzgesta variklis. Cia ka >>>>> reiskia? >>>>> Dujos sureguliuotos katik. >>>> >>> >>> >> >