Sveiki, Yra cia tokios vezecios- forester 1998 su duja, 2 litrai be jokiu turbo. Pries kelias dienas pradejo detis keisti dalykai- uzkurus masina ir pagazavus ar vaziuojant, kol ~2 krpm nepasieki viskas tvarkoj, pagazuoji, pakyla apsukos, atleidi gaza- nukrenta. Jei virsiji ~2 krpm, be begio atleidus gaza ar su begiu ismynus sankaba apsukos ir lieka tokios pacios, ir krenta labai letai. Keisciausiai, kad kartais normaliai pakrenta iki tam tikros ribos, pvz 1,5 krpm ir tik tada pradeda letai krist. Po kiek laiko ima ir nukrenta jau greiciau iki kiek priklauso. Susidaro ispudis, kad sankabos pamindziojimas padeda apsukoms nukristi kiek greiciau. Susidaro toks ispudis, kad jei variklis apsukas laiko ir kuro kieki reguliuoja pagal oro sklendes padeti, tai ta sklende lyg striginetu. Taciau jei turi situacija, kad apsukos 1500 rpm, ir matai, kad krenta taip letai, kad iki normaliu nukristu per kokias 20 sekundziu, isjungi varikli ir is karto vel uzkuri- apsukos buna tokios, kaip priklauso (~700 rpm ar kiek tenais). Kas gali buti per stebuklai?