laisvu apsuku reguliatorius buna grybauja pas juos. plovimas kartais padeda. "diga" <diga@istrinti.email.lt> wrote in message news:lfd17h$cf4$1@trimpas.omnitel.net... > Laisvos eigos voztuvas? > Dar gal kompas bloga variklio temperatura mato (daviklis, laidai) ir del > to uzkelia apsukas, tipo variklis saltas. > E. > On 07/03/2014 09:21, servisas wrote: >> Sveiki, >> Yra cia tokios vezecios- forester 1998 su duja, 2 litrai be jokiu turbo. >> Pries kelias dienas pradejo detis keisti dalykai- uzkurus masina ir >> pagazavus ar vaziuojant, kol ~2 krpm nepasieki viskas tvarkoj, pagazuoji, >> pakyla apsukos, atleidi gaza- nukrenta. Jei virsiji ~2 krpm, be begio >> atleidus gaza ar su begiu ismynus sankaba apsukos ir lieka tokios pacios, >> ir >> krenta labai letai. Keisciausiai, kad kartais normaliai pakrenta iki tam >> tikros ribos, pvz 1,5 krpm ir tik tada pradeda letai krist. Po kiek laiko >> ima ir nukrenta jau greiciau iki kiek priklauso. Susidaro ispudis, kad >> sankabos pamindziojimas padeda apsukoms nukristi kiek greiciau. >> Susidaro toks ispudis, kad jei variklis apsukas laiko ir kuro kieki >> reguliuoja pagal oro sklendes padeti, tai ta sklende lyg striginetu. >> Taciau >> jei turi situacija, kad apsukos 1500 rpm, ir matai, kad krenta taip >> letai, >> kad iki normaliu nukristu per kokias 20 sekundziu, isjungi varikli ir is >> karto vel uzkuri- apsukos buna tokios, kaip priklauso (~700 rpm ar kiek >> tenais). >> Kas gali buti per stebuklai? >> >> >