On 2014.03.07 09:34, Struktur wrote: > As labai tikiuosi, kad tu tuo ziedu nevaziuoji. Nes nu i nx tokiu > vairuotoju ten. tokie va tiketojai ir afigieni kitu kritikai 'geriausiai' ir vairuoja. tikekis. kasdien ten vaziuoju. bet cia kalbejau apie tai, koks turi buti normalus ziedas, o ne kaip reikia vairuot sitame nesusipratime. bet tu dagerk pries kita karta seiletis pradedamas, gal kanors idomiau suskelsi. > > On 2014.03.06 23:59, CodeC wrote: >> On 2014.03.06 23:42, Dainiushas wrote: >>> trečia juosta važiuok ratu nors visą dieną. Antra tik ties Baršausko >>> gatve privaloma išvažiuot - bet taip ir reikia, juk pagrindinis srautas, >>> bent jau vakare, ir yra į Baršausko gatvę. Pirma juosta kaip ir >>> priklauso, skirta išvažiavimui iš žiedo. >>> >>> Jei dar Kalantos gatvėj būtų šviesoforas vakare prilaikyt iš ten srautą, >>> kad nesikimštų Pramonės g. - būtų apskritai tobula. >>> >>> Juolab, kažkada gi buvo elementarus dviejų juostų žiedas. Geriau tikrai >>> nebuvo. >> >> nebuvo jis elementarus niekada. juostu skaicius ten - random'as kas >> antra metra ir buvo ir yra ir dar panasu liks ilgai. gal kai su masina >> vaziuoji autopilotu 1000-ji karta jau nebepastebi. apsuk su google, >> pasiziurek kokiu ten zenklu ziede prikabinta, kiek kartu ziede atsiranda >> ir pasibaigia juostos, kas keliolita metru keiciasi juostu skaicius. >> normalus ziedas butu kaip sakai - elementarus ziedas, 100% savo ilgio >> turintis abi juostas, ivaziuot isvaziuot galima tik pirma. jokiu >> istisiniu liniju tarp ziedo juostu, ir abiem juostom galima pilna zieda >> apvaziuot. ivaziavimai ir isvaziavimai tokie ir tiek, kad ziedas atliktu >> eismo buferio f-ja. kol vieni stabdo isvaziavimui, kiti ivazineja. pries >> zieda reikia ne sviesoforus irenginet, o suprojektuot ir padaryt srauto >> nukreipimus i desine. taip ziedas maziau apkraunamas 'nereikalingu' >> eismu. >> >> >