Reiskia ir Staska mane apgaut sugalvojo :) Atsimenu ka klausiau ar imanoma kazka tvarkyt, sake, kad tvarkymas yra variklio keitimas "911" wrote in message news:lgc908$vie$1@trimpas.omnitel.net... nu tai negi rasys kad isardykit bloka ir vezkit i lenkija, kad padengtu nikosiliu kas 50k ;) "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:lgc5rn$smk$1@trimpas.omnitel.net... >O jagas sufeilino, ir ziauriai > > http://www.popularmechanics.com/cars/news/industry/top-automotive-engineering-failures-jaguar-nikasil-v8 > > > "911" wrote in message news:lgc2nc$psl$1@trimpas.omnitel.net... > > nzn kas cia per variklis, bet motocikluose daznai sutinkamos ne gilzes o > dengimas nikosilu. > Tai nera jokiu problemu siais laikais, yra texnologiju padengia ka nori ir > kaip nori. > > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:lgc1ba$omt$1@trimpas.omnitel.net... >> Del variklio is nikasilio :) Jie mazdaug laiko iki 200000 km, o tada jau >> tampa neremontuojami, ir reikia keist visa varikli. Pas mane kazkur ties >> 190000 pradejo blogai darytis, tai pardaviau i Vokietija. >> >> O kas liecia remonta (kur apacioj Exo rase), tai tiesios yra. Labai >> daznai >> servisai siusdavo nx kai reikedavo elementaria problema issprest. >> >> >> "klausiu" wrote in message news:lgac71$t32$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kodel daugiau nebevazineji? :) >> >>> Iki dx ten bus dar labai toli. Pats apie 4 metus atvazinejau su Daimler >>> V8 >> Super, tai aisku kainavo islaikymas, bet tikrai ne dx :) >> >