šiaip ir BMW buvo labai skaudžiai užskridę su nikasil'u, ypač Amerikoj. Audi nikasiliniai buvo. PAskui prasidėjo alusil'as, tas ne toks jautrus. O BMW projektinis resursas nikasilo, su besieriu benzinu, buvo berods 700k On 2014.03.19 16:11, ManXP wrote: > Taip, bet esme tame, kad benzas buvo su siera kai pradejo gamint ta > varikli, tai visi jau bus nudorzti (nebent rastum neeksploatuota tuo metu) > > "Dainiushas" wrote in message news:lgc6tb$tis$1@trimpas.omnitel.net... > > jei benzinas be sieros, tai laiko ilgiau tas nikasilas > > On 2014.03.19 15:25, ManXP wrote: >> O jagas sufeilino, ir ziauriai >> >> http://www.popularmechanics.com/cars/news/industry/top-automotive-engineering-failures-jaguar-nikasil-v8 >> >> >> >> >> "911" wrote in message news:lgc2nc$psl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nzn kas cia per variklis, bet motocikluose daznai sutinkamos ne gilzes o >> dengimas nikosilu. >> Tai nera jokiu problemu siais laikais, yra texnologiju padengia ka nori >> ir kaip nori. >> >> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >> news:lgc1ba$omt$1@trimpas.omnitel.net... >>> Del variklio is nikasilio :) Jie mazdaug laiko iki 200000 km, o tada jau >>> tampa neremontuojami, ir reikia keist visa varikli. Pas mane kazkur ties >>> 190000 pradejo blogai darytis, tai pardaviau i Vokietija. >>> >>> O kas liecia remonta (kur apacioj Exo rase), tai tiesios yra. Labai >>> daznai >>> servisai siusdavo nx kai reikedavo elementaria problema issprest. >>> >>> >>> "klausiu" wrote in message news:lgac71$t32$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Kodel daugiau nebevazineji? :) >>> >>>> Iki dx ten bus dar labai toli. Pats apie 4 metus atvazinejau su >>>> Daimler V8 >>> Super, tai aisku kainavo islaikymas, bet tikrai ne dx :) >>> >> >