Tema: Re: Jaguar benzo sanaudos
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-19 19:47:31
šiaip ir BMW buvo labai skaudžiai užskridę su nikasil'u, ypač Amerikoj. 
Audi nikasiliniai buvo. PAskui prasidėjo alusil'as, tas ne toks jautrus.

O BMW projektinis resursas nikasilo, su besieriu benzinu, buvo berods 700k


On 2014.03.19 16:11, ManXP wrote:
> Taip, bet esme tame, kad benzas buvo su siera kai pradejo gamint ta
> varikli, tai visi jau bus nudorzti (nebent rastum neeksploatuota tuo metu)
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:lgc6tb$tis$1@trimpas.omnitel.net...
>
> jei benzinas be sieros, tai laiko ilgiau tas nikasilas
>
> On 2014.03.19 15:25, ManXP wrote:
>> O jagas sufeilino, ir ziauriai
>>
>> http://www.popularmechanics.com/cars/news/industry/top-automotive-engineering-failures-jaguar-nikasil-v8
>>
>>
>>
>>
>> "911"  wrote in message news:lgc2nc$psl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nzn kas cia per variklis, bet motocikluose daznai sutinkamos ne gilzes o
>> dengimas nikosilu.
>> Tai nera jokiu problemu siais laikais, yra texnologiju padengia ka nori
>> ir kaip nori.
>>
>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
>> news:lgc1ba$omt$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Del variklio is nikasilio :) Jie mazdaug laiko iki 200000 km, o tada jau
>>> tampa neremontuojami, ir reikia keist visa varikli. Pas mane kazkur ties
>>> 190000 pradejo blogai darytis, tai pardaviau i Vokietija.
>>>
>>> O kas liecia remonta (kur apacioj Exo rase), tai tiesios yra. Labai
>>> daznai
>>> servisai siusdavo nx kai reikedavo elementaria problema issprest.
>>>
>>>
>>> "klausiu"  wrote in message news:lgac71$t32$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Kodel daugiau nebevazineji? :)
>>>
>>>> Iki dx ten bus dar labai toli. Pats apie 4 metus atvazinejau su
>>>> Daimler V8
>>> Super, tai aisku kainavo islaikymas, bet tikrai ne dx :)
>>>
>>
>