Tema: Re: Ka rinktumetes ir kodel
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-04-12 00:36:11
tai merso automato ryčagas nuo amžių amžinųjų laiptuotas, nenustebčiau, 
kad tai atsirado anksčiau nei apskritai tojotą automatą "išrado" :)


On 2014.04.11 18:43, 70005 wrote:
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> news:li849n$qq8$1@trimpas.omnitel.net...
>> S211 ar S212? Koks variklis, kaip bendrai įspūdžiai? Gali nebūtinai
>> čia, kad nespamint, man į privatą parašyk.
>> Ačiū.
>
> S212, E220CDI BE, t.y. BlueEfficiency:)
>
> Važinėju dar trumpai, bet kol kas labai džiugina ir mane, ir žmoną. Net
> vaikai nezyzia ant galinės sėdynės:)
> Bijojau, kad po E39 su 170 kW (abu automatai, beje) bus mažoka smarvės,
> bet prireikus traukia smagiai - užtat salone dar tyliau nei BMW, ir
> važiavimas panašesnis į plaukimą po M pakabos.
>
> Įdomiausia, kad autostrados vingiuose jaučiausi stabiliau nei su BMW'u
> su plačiais R17 ratais, nors pagal viską turėtų būti atvirkščiai:)
> Matyt, tas dešimtmetis, kuris skiria abu modelius, daro savo.
>
> Pagal kompą užmiesty - 130-140 - rodė apie 6,5 l, mieste 7,5-8,5. Kol
> kas nesidraskau:)
>
> Po sedano džiugina garažo dydžio bagažinė:) E39-am oficialiai 480 l,
> šitam 695 + 115 po dugnu (nekalbant jau apie 2000 l nulenkus sėdynes),
> bet anam įgrūdus kokį vežimėlį sunku po to dar ką nors įdėti (arba
> išimti iš už vežimo) dėl siauros angos.
>
> Lyginant su Steptronic'u, kitokia automato svirties eiga. Pas BMW ji
> paspaudžiant mygtuką vaikšto tiesiai pirmyn atgal, tik dėl Sport reikia
> kryptelėt kairėn. Čia - beveik kaip rankinėj dėžėj, nieko ant svirties
> spaust nereikia, bet turi specifinę „laiptuotą“ trajektoriją - kaip
> Tojotoj:) Dar nelabai suprantu, kam to reikia. Gal dar priprasiu.
>
> Beje, pirmus kartus niekaip neįpratau, kad posūkių svirtis žemesnioji iš
> dviejų, o viršutinė - tempomatas, vis ne tą įjungdavau. Nė viena nėra
> pasiekiama mano (netrumpais) pirštais nenukėlus rankos nuo vairo, tas
> nelabai patinka.
>
> Kita vertus, nors pas BMW labai patiko tempomato/kruizo kontrolės
> valdymas dešinės rankos nykščiu nepaleidžiant vairo, čia kai jau pasieki
> tą lazdelę, ji labai jautriai leidžia nustatinėti po kilometrą arba po
> dešimt aukštyn-žemyn, numetinėt arba greitai atstatinėt pasirinktą greitį.
>
> A, ir kalbant apie „Audio 50“ sistemą, užknisa, kad mano telefoną per
> Bluetooth'ą atsimena, bet kaskart įlipus (ar užkūrus variklį) reikia
> rankutėm nurodyti, kad pasigautų - nors jokio kito telefono nesu
> pririšęs, tad nėra klausimas.
>
> Tiek įspūdžių pradžiai:)