tai merso automato ryčagas nuo amžių amžinųjų laiptuotas, nenustebčiau, kad tai atsirado anksčiau nei apskritai tojotą automatą "išrado" :) On 2014.04.11 18:43, 70005 wrote: > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:li849n$qq8$1@trimpas.omnitel.net... >> S211 ar S212? Koks variklis, kaip bendrai įspūdžiai? Gali nebūtinai >> čia, kad nespamint, man į privatą parašyk. >> Ačiū. > > S212, E220CDI BE, t.y. BlueEfficiency:) > > Važinėju dar trumpai, bet kol kas labai džiugina ir mane, ir žmoną. Net > vaikai nezyzia ant galinės sėdynės:) > Bijojau, kad po E39 su 170 kW (abu automatai, beje) bus mažoka smarvės, > bet prireikus traukia smagiai - užtat salone dar tyliau nei BMW, ir > važiavimas panašesnis į plaukimą po M pakabos. > > Įdomiausia, kad autostrados vingiuose jaučiausi stabiliau nei su BMW'u > su plačiais R17 ratais, nors pagal viską turėtų būti atvirkščiai:) > Matyt, tas dešimtmetis, kuris skiria abu modelius, daro savo. > > Pagal kompą užmiesty - 130-140 - rodė apie 6,5 l, mieste 7,5-8,5. Kol > kas nesidraskau:) > > Po sedano džiugina garažo dydžio bagažinė:) E39-am oficialiai 480 l, > šitam 695 + 115 po dugnu (nekalbant jau apie 2000 l nulenkus sėdynes), > bet anam įgrūdus kokį vežimėlį sunku po to dar ką nors įdėti (arba > išimti iš už vežimo) dėl siauros angos. > > Lyginant su Steptronic'u, kitokia automato svirties eiga. Pas BMW ji > paspaudžiant mygtuką vaikšto tiesiai pirmyn atgal, tik dėl Sport reikia > kryptelėt kairėn. Čia - beveik kaip rankinėj dėžėj, nieko ant svirties > spaust nereikia, bet turi specifinę „laiptuotą“ trajektoriją - kaip > Tojotoj:) Dar nelabai suprantu, kam to reikia. Gal dar priprasiu. > > Beje, pirmus kartus niekaip neįpratau, kad posūkių svirtis žemesnioji iš > dviejų, o viršutinė - tempomatas, vis ne tą įjungdavau. Nė viena nėra > pasiekiama mano (netrumpais) pirštais nenukėlus rankos nuo vairo, tas > nelabai patinka. > > Kita vertus, nors pas BMW labai patiko tempomato/kruizo kontrolės > valdymas dešinės rankos nykščiu nepaleidžiant vairo, čia kai jau pasieki > tą lazdelę, ji labai jautriai leidžia nustatinėti po kilometrą arba po > dešimt aukštyn-žemyn, numetinėt arba greitai atstatinėt pasirinktą greitį. > > A, ir kalbant apie „Audio 50“ sistemą, užknisa, kad mano telefoną per > Bluetooth'ą atsimena, bet kaskart įlipus (ar užkūrus variklį) reikia > rankutėm nurodyti, kad pasigautų - nors jokio kito telefono nesu > pririšęs, tad nėra klausimas. > > Tiek įspūdžių pradžiai:)