On 2014-04-14 00:25, Dainiushas wrote: > na nesisukioja ten niekas ant to kablio, bandei užveržt normaliai? Negi taip sunku suvokti, kad metro ilgio svertas turi galimybe bile kiek ispausta ivirtinimo dali (ten tik keliu milimetru storio metalo kampas) prasukti. Jau tvirtinat man toks tvirtinimo budas kele itarima: mano variante susireguliavo priverzimo jega ir po to uzsispaude su rankena. Uzverzi per daug - paprasciausiai nebeuzspausi rankenos (jei tik varztas - jis prasisuks, ir galesi kabinti ta laikikli ant sienos prisiminimui). Sureguliavus taip, kad dar pajegtum uzspausti, kazkiek ivirtinimo kampai issipaudzia i kablio rema (jau blogai tuo, kad visi kablio dazai tvirtinimo vietoje nuejo velniop). Pirmus 2 simtus kilometru nesisukiojo. Pradejus vaziuoti per Neringa (tuo metu ten kelias buvo nestebuklingas), pradejo ir suktis. Pasisukti daug nereikia - ratas, buves kazkur 10cm nuo buferio, atsidure uz ~1cm. Dar kiek, ir butu pasiekes... Na, bet ponas isitikines, kad jam taip nebus. Sekmes dazant buferi... > > Kas link duobių, tai be komentarų, As taip pat neturiu ka pakomentuoti. Jei jau nedaeina, kad skiriasi vaziavimas per lygu ir duobeta asfalta ar zvyrkeli, tai ka cia bekomentuoti. Nebent pasiulyt Dainiushui eiti mokyti vaziavimo per duobeta asfalta rumunus, ukrainiecius - kam ten kelius tvarkyti, juk galima leciau vaziuoti, ir viskas bus gerai.... tai važiuok lėčiau. Nebetvarkom ir lietuvoje keliu. Juk galima vaziuoti leciau, ir - o stebukle - viskas bus gerai, automobiliai vaziuos lygiai, pakabos nebesideves, nebepurtys... Stebuklai, ir tiek.. Audrius K. > > > On 2014.04.14 00:10, Audrius K. wrote: >> On 2014-04-13 23:58, Dainiushas wrote: >>> arba tas laikiklis buvo bilekaip sudrožtas arba tu jį neteisingai >>> naudojai. >> >> Nebuvo jis sudroztas, nebuvo. >> >> Vežiau teis dviračius krūvą kartų, važiuojant 140km/h niekas >>> tikrai nesimakaluoja nesisuka >> >> >> bandei duobetu keliu pravaziuoti? >> ir buferio nebraižo. Dviračiai gi dar >>> prisiriša prie laikiklio komplekte esančiu diržu, >> >> Ir ka? vairas sukiojasi, dviraciu apacia makaluojasi (jei pririsi tik >> tuo komplekte esanciu dirzu. >> o kas juda ant kablio >>> - išvis briedas. >> Cia tavo nuomone. Kai pasisuks ir sudrosh buferi - kitaip snekesi. Gal >> ant kvadratinio remo kablio ir nesisukioja, o ant apvalaus - sukiojasi, >> ir dar kaip. `Nes tvirtinant ant kablio vieninintelis dalykas, kuris >> neleidzia suktis, yra i kablio rema isispaudziantys metalo kampai. >> Spausk tu kiek nori stipriai, bet kai pradeda sukioti beveik metro ilgio >> svertas (puse dviracio), tai nesunkia prasuka... Ypac vaziuojant per >> duobes, nelygiu keliu ir pan. Dviraciai siubuoja pirmyn atgal koki 20 >> cm... >> >> Audrius K. >> >> >>> >>> >>> On 2014.04.13 23:53, Audrius K. wrote: >>>> Abu, kuriuos tu ziuri, sudini. Panasu thules senesnio modelio) esu >>>> naujojes (nuomavausi). Dviraciai makaluojasi bilekaip, ant kablio gerai >>>> nesilaike - su visais dviraciais sukosi vaziuojant keliais laipsniais, >>>> ko pasekoje vos dviraciai nenudroze dazyto buferio. Vienintelis galimas >>>> dviraciu vezimo juo budas - prisisti virvemis papildomai dviracius prie >>>> ant stogo esanciu skersiniu, kad nesiubuotu ir nesisukioti laikilis. O >>>> visus dviracius suraisioti tarpusavyje. Daug zaidimo, i bagazine >>>> neieisi... Dabar naudoju laikiklius ant stogo, patogesni n kartu. >>>> Geri >>>> thules ant kablio prasineda kazkur nuo 2klt. Pvz: >>>> http://www.thule.com/en/lt/products/carriers-and-racks/bike-carriers/towbar-mounted-bike-carriers/thule-easyfold-932-_-932000 >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> Cia tik 2 dviraciams. Seniau buvo panasus sudedamas 3 dviraciams. >>>> Sulankstytas lengvai telpa bagazineje. O keturi dviraciai ant kablio - >>>> tai jau truputi per daug. Per sunki apkrova tavo auto... (nepamirsk - >>>> ant kablio max 75 kg. Taigi dviraciui lieka kazkur 15 kg. Netikiu, kad >>>> turi 4 prabangius dviracius, sveriancius po 12- 13 kg. Normalus miesto >>>> dviratis sveria koki 18 kg... ) Be to, ant kablio sukroves tuos 75 kg >>>> turetum vaziuoti su beveik tuscia bagazine :-)) Nebent vaziuoji ju >>>> kokiu toyota landcruiseriu, bet, kiek pamenu, tokio dar neipirkai :-)) >>>> >>>> Audrius K. >>>> >>>> >>>> On 2014-04-13 22:10, CodeC wrote: >>>>> On 2014.04.13 22:05, CodeC wrote: >>>>>> On 2014.04.13 22:03, Igaliotinis wrote: >>>>>>> tai barangiu nepirksi, o pigus shudai. tai tik trolint ir belieka >>>>>>> >>>>>> >>>>>> viena is priezasciu, gal nepyzdins taip kai ne thule :) >>>>>> siaip idomu kaip sitas, ne is plastilino padarytas? sertifikuotas >>>>>> tipo. >>>>>> tai gal neturetu nukrist. >>>>> >>>>> ziuriu ir toki: >>>>> http://www.neriba.lt/automobilines-prekes/laikikliai-bagazines/thule-hangon-9708.html >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> bet taip atrodo, kad bobiskus dviracius, vaikiskus, ir sus storais >>>>> remais ant tokio kabinti nebus labai patogu. >>>>> >>>>> is tikro tai mastau abu pasiimt, skirtingiems gyvenimo atvejams. >>>>> tik del to pirmo neesu tikras del kokybes. >>>>> >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:liempm$gu5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pabandom patrolint. >>>>>>>> koki pirkt, kokio ne. >>>>>>>> reik 3-4 dviraciams. geriausia 4. >>>>>>>> patogaus, gero ir t.t. >>>>>>>> toki gal kasnors gyvai mates: >>>>>>>> >>>>>>>> http://www.stogobagazines.lt/dviraciu-laikikliai/tvirtinami-ant-kablio/inter-pack-eco-4 >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >