> Vartyk kaip nori, bet 200-300 tūkst km rida ir lieka tokia rida. Kėbulas > juk ir neguminis... O kas tam kėbului atsitinka? Jei vien mieste trinta, tai gal nebent koks salonas girgždėt pradeda, bet tai čia visokiom kijom ir lagūnom tas jau ir prie 50k reiškiasi, kai normalus vokietis ir prie 300k negirgžda, tai ir vėl ne argumentas. > Nežinau, bet kai toks mažas biudžetas, tai tikrai nepirkčiau auto su > tikra 300 tūkst. rida. Nu tai dar kartą klausiu - ką ta rida pati iš savęs tokio duoda? Jei pats auto kokybiškesnis, geresnės medžiagos ir t.t. Yra darbe čia mazda 3, gal 2009 metų, rida nedidelė, kažkas apie 100k - girgžda salonas, variklis karkia, garso izoliacija tokia šiaip sau. Ir yra bmw 3 serija 2007, rida >200k. Viskas gražu viduj, apskritai sunku pasakyt kiek jis nubėgęs, kai į vidų atsisėdi. Važiuoja smagiai, be pašalinių garsų, variklis nestaugia kaip mazdoj... Nežinau kuo mane reiktų prigirdyt, kad pirkt mazdą su dvigubai mažesne rida vietoj to bmw. > Ką aš tau padariau, kad man siūlai su Codecu bendrauti. Jei nepameni - buvo analogiška situacija, kai jis lybrą pirko - visos kitos auto buvo šūdų krūva už brangiai, overpraisintas š. Kai nusipirko, pavažinėjo, tai paaiškėjo, kad visgi viskas yra atvirkščiai. Kaip minėjau - stebuklų nebūna, kiekvienas daiktas turi savo rinkos kainą. Ta pačia nata varant, tai nauja lada kalina yra belenkaip geriau ir už tą paminėtą lagūną, nes rida mažesnė, ane?