Tema: Re: renkames seimynini aftamabili
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-04-24 07:41:15
On 2014-04-23 17:03, spakainas wrote:
>
>
>> Vartyk kaip nori, bet 200-300 tūkst km rida ir lieka tokia rida. Kėbulas
>> juk ir neguminis...
>
> O kas tam kėbului atsitinka? Jei vien mieste trinta, tai gal nebent koks
> salonas girgždėt pradeda, bet tai čia visokiom kijom ir lagūnom tas jau
> ir prie 50k reiškiasi, kai normalus vokietis ir prie 300k negirgžda, tai
> ir vėl ne argumentas.
>
>> Nežinau, bet kai toks mažas biudžetas, tai tikrai nepirkčiau auto su
>> tikra 300 tūkst. rida.
>
> Nu tai dar kartą klausiu - ką ta rida pati iš savęs tokio duoda? Jei
> pats auto kokybiškesnis, geresnės medžiagos ir t.t. Yra darbe čia mazda
> 3, gal 2009 metų, rida nedidelė, kažkas apie 100k - girgžda salonas,
> variklis karkia, garso izoliacija tokia šiaip sau. Ir yra bmw 3 serija
> 2007, rida >200k. Viskas gražu viduj, apskritai sunku pasakyt kiek jis
> nubėgęs, kai į vidų atsisėdi. Važiuoja smagiai, be pašalinių garsų,
> variklis nestaugia kaip mazdoj...

Zinau viena, kuris pirko 7 klases bmw su tikra 300t km rida (pirko 
vokietijoje). Atrode graziai. Bet sekancios su tokia rida jau 
nebepirko... Atspek, kodel?

Audrius K.
p.s. problemos lindo ivairios, o bet taciau, susijusios su rida...


  Nežinau kuo mane reiktų prigirdyt, kad
> pirkt mazdą su dvigubai mažesne rida vietoj to bmw.
>
>> Ką aš tau padariau, kad man siūlai su Codecu bendrauti.
>
> Jei nepameni - buvo analogiška situacija, kai jis lybrą pirko - visos
> kitos auto buvo šūdų krūva už brangiai, overpraisintas š. Kai nusipirko,
> pavažinėjo, tai paaiškėjo, kad visgi viskas yra atvirkščiai.
> Kaip minėjau - stebuklų nebūna, kiekvienas daiktas turi savo rinkos
> kainą. Ta pačia nata varant, tai nauja lada kalina yra belenkaip geriau
> ir už tą paminėtą lagūną, nes rida mažesnė, ane?