On 2014-04-23 17:03, spakainas wrote: > > >> Vartyk kaip nori, bet 200-300 tūkst km rida ir lieka tokia rida. Kėbulas >> juk ir neguminis... > > O kas tam kėbului atsitinka? Jei vien mieste trinta, tai gal nebent koks > salonas girgždėt pradeda, bet tai čia visokiom kijom ir lagūnom tas jau > ir prie 50k reiškiasi, kai normalus vokietis ir prie 300k negirgžda, tai > ir vėl ne argumentas. > >> Nežinau, bet kai toks mažas biudžetas, tai tikrai nepirkčiau auto su >> tikra 300 tūkst. rida. > > Nu tai dar kartą klausiu - ką ta rida pati iš savęs tokio duoda? Jei > pats auto kokybiškesnis, geresnės medžiagos ir t.t. Yra darbe čia mazda > 3, gal 2009 metų, rida nedidelė, kažkas apie 100k - girgžda salonas, > variklis karkia, garso izoliacija tokia šiaip sau. Ir yra bmw 3 serija > 2007, rida >200k. Viskas gražu viduj, apskritai sunku pasakyt kiek jis > nubėgęs, kai į vidų atsisėdi. Važiuoja smagiai, be pašalinių garsų, > variklis nestaugia kaip mazdoj... Zinau viena, kuris pirko 7 klases bmw su tikra 300t km rida (pirko vokietijoje). Atrode graziai. Bet sekancios su tokia rida jau nebepirko... Atspek, kodel? Audrius K. p.s. problemos lindo ivairios, o bet taciau, susijusios su rida... Nežinau kuo mane reiktų prigirdyt, kad > pirkt mazdą su dvigubai mažesne rida vietoj to bmw. > >> Ką aš tau padariau, kad man siūlai su Codecu bendrauti. > > Jei nepameni - buvo analogiška situacija, kai jis lybrą pirko - visos > kitos auto buvo šūdų krūva už brangiai, overpraisintas š. Kai nusipirko, > pavažinėjo, tai paaiškėjo, kad visgi viskas yra atvirkščiai. > Kaip minėjau - stebuklų nebūna, kiekvienas daiktas turi savo rinkos > kainą. Ta pačia nata varant, tai nauja lada kalina yra belenkaip geriau > ir už tą paminėtą lagūną, nes rida mažesnė, ane?