On 4/30/2014 9:08 AM, Sail wrote: > O bet ta�iau olandijoj pava�in�jus dvira�iu tai tikrai jau�iasi, kad juo > daug kur patogiau nei ma�ina. > Prie kiekvienos sankry�os �viesofore mygtukas dviratininkams, paspaudi ir > gauni �ali�. Visur at�ym�ti dvira�i� takai. > > Ir ma�inos ne �izofrenik� �temptais veidais vairuojamos, o atsip�tusi�, > kurie � dvira�ius �i�ri kaip � normali� transporto priemon�. > Plius dviratinink� kult�ra - priimta parodyt pos�k� kai ruo�iesi sukti. > > Visa tai sud�jus gaunasi pakankamai �auni sistema. B�t� gerai tokia ir pas > mus, tik jau�iu mentalitetui dar tr�ksta kokio �imtme�io... Tai argi aš prieš? Va perimam jų klimatą, reljefą, gyventojų tankumą, betono džiunglių pavidalo miestus ir bus galima visai šauniai varinėt dviratukais. Aš visom penkiom už. Vilnius yra dieviškas miestas savo žaliosiom erdvėm, kas savo ruožtu mažina gyventojų tankį ir todėl didina atstumus. KEdo minėta vidutiniška 3 km kelionė dviračiu Vilniuje aktuali keliems nusmurgusiems procentams gyventojų - 1, 2 ar cieliems 3 ??? Kiekvienai bėdai savo roda. Sveikatinimui už dviračius tikrai labiau tiktų riedučiai. Gal pafantazuojam toliau? S. >>> o nenori apie tai parasyti straipsnio i laikrasti? nu ir apie kitas >>> savivaldybes bedas, zuoko savivale ir panasias negeroves? >> >> KEdas ��ryt kalb�jo Laisvojoj Bangoj. Toks �izofreni�kas miksas - vietom >> protingai, vietom apie �ali�j� bang� Gedimino prospekte, sureguliuot� >> dviratininkams ar alternatyvius b�dus dviratininkams �veikti �viesoforu >> valdomas sankry�as (�itoj vietoj man u�trumpino ir teko trumpam >> persijungti � Liet�). >> >> Bi�as atvirai sako, kad j� draugija yra dvira�i� lobistai, kas yra �aunu; >> li�dniau yra tai, kad lobist� su Parko gatv�s lygio argumentais vargu ar >> kas rimtai klausysis. Kas berods akivaizd�iai vyksta