Viską supratau, tik neaiškiai parašiau. Erdvė galimai plėtrai pagal įstatymus rezervuojama veja, o ne asfaltu, tad trečia juosta kol kas nereikalinga. 2014.04.30 08:25, Focus rašė: > Pastebejau, kad vyksta zaidimas, kas negerai pagal Keda? Pastebejau > skirtumus, pakomentavau, kuriuos vietos nesupratai? > > 2014-04-30 07:42, KEdas rašė: >> Nieko gero, kai teigiama, kad automobilizacija per didelė, tačiau >> pinigai leidžiami ne alternatyvių susisiekimo būdų skatinimui, o >> automobilių susisiekimo patogumui. >> Bet šneka čia ne apie tai, jei nepastebėjai. >> >> 2014.04.30 07:35, Focus rašė: >>> Pradekit nuo VMSA, nes gatve priklauso jai. O siaip, kazkada tas >>> platus kelkrastis gali pavirsti trecia juosta (perbraizius juostas), >>> tad reikia ziureti i perspektyva. >>> Dar vienas pastebejimas, kam Vakariniame trys juostos jau dabar, kai >>> ir dvieju pakaktu? Patarejai prastai dirba, ar visgi ziurima buvo i >>> perspektyva? >>> >>> 2014-04-29 23:01, KEdas rašė: >>>> Suraskite skirtumus, kurie leistų sutaupyti minimum 0,25 mln./km, jei >>>> projektuotojai būtų racionalesni ir labiau taupytų viešus pinigus. >>>> >>>> http://goo.gl/maps/uDk81 >>>> >>>> >>>> http://goo.gl/maps/299x9 >>> >> >