Tema: Re: Diesel additive minimum level. P807
Autorius: [nemielas]
Data: 2014-05-05 22:35:26
ne iš VBS agentūros žinios - išimi DPF, išprogramuoji. dūmų nėra, su trauka viskas gerai, kūro net mažiau ima jei ten DPF'ui jau galas buvo, su TA viskas be problemų.


"YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message news:lk8aab$smt$1@trimpas.omnitel.net...
> Jo, sklinda gandas kad isoperuoja. Aisku, bus daugiau dumu, galbut 
> trauka nebus tokia tolygi, na bet kiekvienam savo
> 
> 
> On 2014.05.05 18:03, Doxlas wrote:
>> Nežinau dėl Kedo eko-naciškų įsitikinimų, bet išoperuot tą DPF ir
>> perflashint ECU, kad nesikeiktų niekados kainuotų 600-800 lt,
>> priklausomai nuo to koks ECU.
>>
>> "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message
>> news:lk88fu$r0m$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 2.2 HDI FAP variklis turi spec. skysti kuriuo uzpildomas papildomas
>>> bakelis. Kai skyscio truksta - ismeta sita pranesima. Reikia uzpildyti
>>> juom ta bakeli. Talpa buna gal ~4 litrai, litro kaina kazkas ~150Lt.
>>>
>>> Uzpilai ir ramu. Bet buna tam kad pvz kas antra arba kas ketvirta
>>> uzpildyma reikia ir pati suodziu filtra pakeisti. Filtras su gerom
>>> nuolaidom pas dyleri kazkada kainavo ~2000LTL bet kitas modelis, kitas
>>> variklis, kiti laikai - kitos kainos.
>>>
>>>
>>> On 2014.05.05 15:50, KEdas wrote:
>>>> Kiek mašinos kainą mažina užrašas panelėje „Diesel additive minimum
>>>> level“ ir kiek realu jį panaikinti nekeičiant mašinos?
>>>> P807 2,2 diesel.
>>>>
>>>> Išgūglinu, kad kažkas negerai su eco kompu ir DPF filtru, tad remonto
>>>> kainų ribos nežinomos. Spėju, kad jei remontas būtų pigus ir paprastas,
>>>> pardavėjas tą pranešimą būtų pats panaikinęs.
>>>>