cia vienai masinai buvo EGR'as isoperuotas (ir tos pacios serijos, nafig nauja pirkti, ismetei ir gerai , viskas ciki). Pravaziavus gal kokius 50k prasidejo neaiskios check-engine lemputes, kazkas uzsishiko, uzsikimso, trauka dingineja vel atsiranda. Visi servisai ziurejo - nu ka reikia pirkti nauja EGR ir vel deti kaip priklauso. Ta ir padare, baigesi bajeriai. On 2014.05.05 22:35, [nemielas] wrote: > ne iš VBS agentūros žinios - išimi DPF, išprogramuoji. dūmų nėra, su trauka viskas gerai, kūro net mažiau ima jei ten DPF'ui jau galas buvo, su TA viskas be problemų. > > > "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message news:lk8aab$smt$1@trimpas.omnitel.net... >> Jo, sklinda gandas kad isoperuoja. Aisku, bus daugiau dumu, galbut >> trauka nebus tokia tolygi, na bet kiekvienam savo >> >> >> On 2014.05.05 18:03, Doxlas wrote: >>> Nežinau dėl Kedo eko-naciškų įsitikinimų, bet išoperuot tą DPF ir >>> perflashint ECU, kad nesikeiktų niekados kainuotų 600-800 lt, >>> priklausomai nuo to koks ECU. >>> >>> "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message >>> news:lk88fu$r0m$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2.2 HDI FAP variklis turi spec. skysti kuriuo uzpildomas papildomas >>>> bakelis. Kai skyscio truksta - ismeta sita pranesima. Reikia uzpildyti >>>> juom ta bakeli. Talpa buna gal ~4 litrai, litro kaina kazkas ~150Lt. >>>> >>>> Uzpilai ir ramu. Bet buna tam kad pvz kas antra arba kas ketvirta >>>> uzpildyma reikia ir pati suodziu filtra pakeisti. Filtras su gerom >>>> nuolaidom pas dyleri kazkada kainavo ~2000LTL bet kitas modelis, kitas >>>> variklis, kiti laikai - kitos kainos. >>>> >>>> >>>> On 2014.05.05 15:50, KEdas wrote: >>>>> Kiek mašinos kainą mažina užrašas panelėje „Diesel additive minimum >>>>> level“ ir kiek realu jį panaikinti nekeičiant mašinos? >>>>> P807 2,2 diesel. >>>>> >>>>> Išgūglinu, kad kažkas negerai su eco kompu ir DPF filtru, tad remonto >>>>> kainų ribos nežinomos. Spėju, kad jei remontas būtų pigus ir paprastas, >>>>> pardavėjas tą pranešimą būtų pats panaikinęs.