Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-06-17 17:16:52
esquires wrote:
> "Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message
> news:h1as8i$4tp$1@trimpas.omnitel.net...
>> stovëti vaþiuojamøjø daliø susikirtime irgi draudþia ;)
>
> cia ne susikirtimas. bet trukdis kazkoks aisku yra. tik kiek jis fatalinis
> ir problemiskas?
pala pala: hipotetinė situacija materializavovo konkrečiame žiede:
įvažiaviamas į žiedą - 3 juostos, dešinė - į dešinę, vidurinė - tiesiai
ir į dešinę, kairė - tik tiesiai. Prieš šį įvažiavima žiede 3 juostos,
kuriose: dešinė - tik į dešinę, vidurinė - tiesiai ir į dešnę, kairė -
tiesiai. TP atvažiuoja įvažiavimu šalutiniu keliu antra juosta,
įvažiuoja į žiedą, sustoja pirmoje juostoje ir laukia persirikiuoti į
antrą žiedo juostą (kadangi įjungtas kairysis posūkis, ko gero laukia
persirikiuoti į trečią žiedo juostą?).
pagal seną KET redakciją,
155. Sustoti ir stovėti draudžiama:
....
155.8. važiuojamųjų dalių sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos,
išskyrus tą pusę, kuri yra priešais šoninį kelią trišalėse sankryžose su
ištisine ženklinimo linija arba skiriamąja juosta;
158. Nelygiareikšmių kelių sankryžoje šalutiniu keliu važiuojantis
vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie
sankryžos pagrindiniu keliu.
164. Draudžiama įvažiuoti į važiuojamųjų dalių sankirtą, jeigu joje ar
už jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti sankryžoje ir
trukdyti kitų transporto priemonių eismui.
Už tai ir galima gauti į marmūzę.
O kaltas ko gero bus busiko vairuotojas, nes atsitrenkė į nejudančią TP.