On 2009-06-21 20:14:58 +0200, "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> said: > bet vistiek nusipirkai 166 :) nes del levos likutines vertes buvo pigesne. o bet taciau ivertinsu viska buvo brangesne galiausiai, kadangi sugebedavo dar po 1000 litu i menesi nuvertet, jau ir taip budama 7 metu senumo. mano naujas leksusas ne ka daugiau per menesi nuverteja dabar. > O jei rimtai, nesu as bmw megejas, tad neteko man su tvarkingu E39 > pasivazinet. Asmeniskai man teko truputeli pavazineti su E-klass - minkstas, > patogus ir zinoma tam ir skirtas. Lexus GS300 irgi teko pora savaiciu > anglijoj pajuzint - gal konkretus egzempliorius toks buvo, bet irgi ispudzio > nepaliko. visi sitie trys dideli yra way geriau uz 166. o nauja 169 bus way blogiau uz dabartinius a6/gs/5er/e/xf. Turbut ir uz legenda/s80/ ir t.t. > Safrane pusmeti apturejau - gal pakaba pas ja lyginant su alfa ne > tokia "siuolaikine" (ten priekyje paprastas mcpherson'as), bet irgi isvada > tokia pat kaip ir merco - nu matosi kad tos masinos skirtos vairuotojo ir (o > gal net labiau) keleiviu komfortui. dar vienas lavonas pardavimu prasme :) rinkos neapgausi - daiktai neperkami del to, kad jie levi. > O atsisedus i alfa, vaziuojant tu jauti > kad masina visu pirma skirta vairuotojui ir paciam vaziavimui, o ne > keleiviui. bullshitas. :) nepyk, bet taip tikrai yra - cia "markes myletojo" bajeriai ir isitikinimai. 166-ai tai is viso netinka. 156/159ai - irgi ne - negali buti priekis varomas "driver's car" mano isitikinimu. iki bemwo ir netgi iki leksuso kaip drivers car alfai nemazai truksta. o iki merso truksta komfortu. taip vat ir kapanojasi tarp pseudo premiumo su volvom, saabais, hondom ir panasiais. p.s. suprantu, kad alfos "itraukia"... bet nera jos geros/patikimos/etc. mashinos :)