:) Geras inzinierius per pusvalandi is super konfortiskos padarys N-ringui tinkancia :) Baikit juokus pakabos setup'as yra ammo ir spyruokliu + kokiu nors ten sailentbloku elastokinematikos parinkimas.. inzinieriai dar ant kompo uzsiprogramuoja ir prasitestuoja pagrindinius parametrus, mikstumas-kietumas derinami pagal masinos marketingine pozicija... O multilink pakaboms pasakymas "senas-naujas" gali buti taikomas nebent detaliu gamybos, remonto kastu optimizavimui + dar kokios nors mizerines eksploatacijos kokybes paziurekit puse pasaulio su istisiniais balkiais ar kokiom semitrailing arms vazineja ir nesiparina- o cia turi multilink'a ir nesiparini... "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> wrote in message news:h1lhkf$dp2$1@trimpas.omnitel.net... > kad ir ant merso vaziuokles - jauti skirtuma koNfortas ir sportiskumas? :) > Alfa 166 buvo gi irgi dideliu minkstu sedanu klaseje, ale is visu > konkurentu ji turejo kieciausia vaziuokle kas, savaime aisku, buvo > padaryta su tikslu gerai "stoveti" ant kelio. > "xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message > news:h1lb8i$7mn$1@trimpas.omnitel.net... >> sitas dodge ant merco vaziuokles stovi, tad... nebaisus jam posukiai >> >> >> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> wrote in message >> news:h1l4vf$2ab$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na o siaip tai italija/ispanija/prancuzija - ten alfas myli. Duok die, >>>> kad ten praeitu tas pokshtas su dodge'o platforma. >>> >>> Pas juos vingiuoti keliai, uztat ir myli jie tas alfas, nes anu pakaba >>> tuos posukius tiesiog suvalgo. O visi tie dodge'ai tai gi muscle >>> car'ai - aniems tokie serpantinai tikrai nesuprantami :) >>> >> >> > >