Kad su sukiais problema nieko bendro neturi, tik su greiciu. Nes ramiai vaziuojant tiek 50 km/h, tiek 100 km/h, sukiai nevirsija 1500. Tik vat kazkokiu budu prie didesnio greicio (bet prie tu paciu apsuku) problema dingdavo "Liveris" wrote in message news:llf7u3$k44$1@trimpas.omnitel.net... Manau viskas padaryta programiskai, jei keite tepalus nunulino skaitliuka, softas tai mato ir neleidzia varikliui mazais sukiais valinti. -- ________________________ Pagarbiai Dalius, Geros dienos "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:llf74a$je8$1@trimpas.omnitel.net... > LS460. Penktadieni vaziuoju ir jauciu, kad auto visiskai nevalina. > Vaziuojant ant kokiu 50 km/h ir daugiau nuspaudus pedala, 0 reakcijos. > Padarius kickdown - pradeda greitet mazdaug po 3-5 sekundziu. Aisku, pirma > mintis - pyzda greiciu dezei arba varikliui. Bet islendu i magistrale, o > ten viskas kuo puikiausiai - uztenka smarkiau paleist pedala, ir iskart > greiteja. Sumazinu greiti iki kokiu 50 km/h - vel ta pati chuinia. > > Grizes namo einu googlint ir randu N nelaimeliu su ta pacia beda - > automobilis staigiai susipisa taip, kad jokios reakcijos prie mazu > greiciu. Absoliuciai visiem nelaimeliam ta problema pasireiske iskart po > variklio tepalo keitimo. Man taip pat penktadieni keite tepalus. Ir visi > raso, kad problema dings savaime po 1-2 savaiciu. Kadangi savaitgali teko > daug vazinet, tai jau vakar buvo daug geresne situacija, o siandien > vaziuoja kaip ir anksciau. > > Tai dabar klausimas - kokiu budu tepalo pakeitimas sugeba padaryt taip, > kad prie mazu greiciu dingsta trauka, o po kazkiek laiko viskas savaime > susitvarko? Kiek ieskojau atsakymu, nei vienas logisko paaiskinimo > sugalvot nesugebejo (iskaitant Lexus dilerius)