xz, nieko nemini apie specialių bugnelių turėjimą keičiant tepalus. kažkaip pas rusus forumuose nieko nesimato šiuo klausimu "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:llf74a$je8$1@trimpas.omnitel.net... > LS460. Penktadieni vaziuoju ir jauciu, kad auto visiskai nevalina. > Vaziuojant ant kokiu 50 km/h ir daugiau nuspaudus pedala, 0 reakcijos. > Padarius kickdown - pradeda greitet mazdaug po 3-5 sekundziu. Aisku, pirma > mintis - pyzda greiciu dezei arba varikliui. Bet islendu i magistrale, o ten > viskas kuo puikiausiai - uztenka smarkiau paleist pedala, ir iskart > greiteja. Sumazinu greiti iki kokiu 50 km/h - vel ta pati chuinia. > > Grizes namo einu googlint ir randu N nelaimeliu su ta pacia beda - > automobilis staigiai susipisa taip, kad jokios reakcijos prie mazu greiciu. > Absoliuciai visiem nelaimeliam ta problema pasireiske iskart po variklio > tepalo keitimo. Man taip pat penktadieni keite tepalus. Ir visi raso, kad > problema dings savaime po 1-2 savaiciu. Kadangi savaitgali teko daug > vazinet, tai jau vakar buvo daug geresne situacija, o siandien vaziuoja kaip > ir anksciau. > > Tai dabar klausimas - kokiu budu tepalo pakeitimas sugeba padaryt taip, kad > prie mazu greiciu dingsta trauka, o po kazkiek laiko viskas savaime > susitvarko? Kiek ieskojau atsakymu, nei vienas logisko paaiskinimo sugalvot > nesugebejo (iskaitant Lexus dilerius) >