> tai kad berods kai yra poreikis, tai tiesiog paleidžiamas benzininis > variklis ir kraunamos batareikos. Tikrai neiškrausi jų "netyčia". Tai ten gudrai tas benzinis su elektriniu draugauja. Jei tik iki tam tikro lygio gazą spausi, važiuosi panaudojant tik el. variklį. Gali sėlinti baisiau-tyliau nei su "Christine" :D. Jei ilgiau stovi, pvz., sankryžoje, benz. variklis jungiasi laukan ir kai pradedi važiuoti pirma el. variklis "išjudina" ir tik tada įsijungia benzinis. Tiesiog stovint ir pagrinde nuo elektros veikia kondicionierius ir pan. ,o po kiek laiko ir tai išsijungia. Paspaudus "Start" mygtuką benz. variklis nesijungia - dėl to net prietaisų skydelyje užsidega žalias simbolis "Ready", kad vairuotojas žinotų jog mašina pasiruošusi važiuoti. Bet jei naudoji "Power" režimą, tai akumų padalos gana sparčiai mažėja, nes kaip supratau, įsibėgėjant el. varikliai ir maksimalia "jėga" pasijungia greitesniam įsibėgėjimui. Per trumpai dar turiu, kad iki galo perkasti kaip kas veikia. Bet pradžioje buvo labai neįprasta pradėti važiuoti ir pan. kai negirdi variklio triukšmo :).