aš kažkokį Aurį bandžiau, tai pradedant važiuot padangos girdėjosi garsiau nei praeito amžiaus VAG'o dyzelinis variklis..... :). o pas tave plug-in'as ar paprastas? On 2014.06.09 12:18, Icetom wrote: >> tai kad berods kai yra poreikis, tai tiesiog paleidžiamas benzininis >> variklis ir kraunamos batareikos. Tikrai neiškrausi jų "netyčia". > > Tai ten gudrai tas benzinis su elektriniu draugauja. Jei tik iki tam > tikro lygio gazą spausi, važiuosi panaudojant tik el. variklį. Gali > sėlinti baisiau-tyliau nei su "Christine" :D. Jei ilgiau stovi, pvz., > sankryžoje, benz. variklis jungiasi laukan ir kai pradedi važiuoti pirma > el. variklis "išjudina" ir tik tada įsijungia benzinis. Tiesiog stovint > ir pagrinde nuo elektros veikia kondicionierius ir pan. ,o po kiek laiko > ir tai išsijungia. Paspaudus "Start" mygtuką benz. variklis nesijungia - > dėl to net prietaisų skydelyje užsidega žalias simbolis "Ready", kad > vairuotojas žinotų jog mašina pasiruošusi važiuoti. Bet jei naudoji > "Power" režimą, tai akumų padalos gana sparčiai mažėja, nes kaip > supratau, įsibėgėjant el. varikliai ir maksimalia "jėga" pasijungia > greitesniam įsibėgėjimui. Per trumpai dar turiu, kad iki galo perkasti > kaip kas veikia. Bet pradžioje buvo labai neįprasta pradėti važiuoti ir > pan. kai negirdi variklio triukšmo :).