nu tai sosiska visad pigiau uz mesa. On 2014-06-14 20:29:08 +0000, Dainiushas said: > nžn, bet tu kažkaip labai optimistiškai nusiteikęs to Q7 eksploatacijos > atžvilgiu. aš tai kaip minėjau, kai pagalvoju apie pakabas purkštukus > DPF'us turbinas ir kitą šlamštą, tai kažkaip tie Q3 aptarnavimai atrodo > kažkaip gausiai pigūs :). > > > On 2014.06.14 16:11, Invertuota panda wrote: >> On Fri, 13 Jun 2014 23:15:39 +0300, Dainiushas wrote: >> >>>>> bbž kokio, bet net per penkis metus viską sumokant, grubiai gaunasi >>>>> jaučiu kokia 1300-1400Lt/mėn. Ir dar po penkių metų turi dahuja >>>> >>>> Pimpis. Adekvaciai pakoNplektuota Q3 (kad butu ka lygint su Q7) >>>> pakainuos taip palei 140-150klt. O tada jau 5 metus kas menesi teks >>>> klot po 2.5klt. >>>> Ir tai vaziuos toli grazu ne taip. >>> >>> tai pradinę įmoką damesk. 20k už seną Q7 :) Likę 70kLt niekaip >>> neišsidalina į 2.5kLt/mėn. >> >> O ka pradine imoka? Krenta is dangaus? Faktas tas, kad pagal vertes >> praradima tau abi masinos po 5 metu turejimo kainuos labai panasiai. Q7 >> tarkim nusipirksi deveta uz 25keur ir po 5 metu parduosi uz 5Keur. >> Q3 nusipirksi taip uz 4xkeur ir 5 metu amziaus turesi parduot uz daugiau >> nei 20keur. Nezinau ar pavyks. >> >>>> Tai panasiai tas paC gresia ir Q3. Uz 25K rasi sociai Q7 su panasiai >>>> taip 60tkm rida, t.y. ju ridos tesiskirs tik tais 60k. >>> >>> tai taip, bet sudėk dvigubas kuro sąnaudas, padangas, aptarnavimus irgi >>> galimus Q7 remontus ir pažiūrėk kas gaunasi. >> >> Dependz nuo planuojamu ridu. Bet jei savaitgaliais nevarinet po 5tkm tai >> nieko dramatisko nesigauna. Kuro daugiau suvalgys perpus, padangos ir >> kiti dalykai ir nera kazkas kosTminio. Q3 kaliosiukai ir aptarnavimai jei >> ka irgi ne uz dyka. O vaziuoja labai skirtingai. >> >>>> Naujas Q3 apseina zymiai pigiau nei naujas Q7. Bet nebutinai zymiai >>>> pigiau uz "sena" Q7. Tokios jau tos rinkos grimasos, pirkt "sena" Q3 is >>>> esmes yra monkes biznis. >>>> >>> Tai nafiga tos senos Q3 tiek dafiga kainuoja? >> >> Bo labai geidziamos. Kaip ir visos tos A3, A4, bnv 1,3, c-klase ir t.t. >> >> O visi tie Q7 ir like begemotai tiesiog pataiko tarp 2 kedziu. Publikai >> prie babkiu jie nebeidomus, anie lizinguojasi naujas. Likusiai publikai >> irgi neidomus, nes yra kitu "problemu" tokiu kaip parkingas, "baimes" del >> galimu gedimu, nenoras issisokt etc. >> >> Yra dafiga zmoniu ieskanciu kompaktisko premiumo bet nenorinciu pirkt >> naujos. Tokiu kaip as :) >> >> Q7 ir t.t. man nereikalingi grynai is praktiniu sumetimu: as jau ir su >> 3er uzsipypiu ieskot laisvo parkingo, prisiparkavus daznai is abieju >> pusiu lieka po sprindi. Tam Q7 man tektu nuomot vieta parkhauze, kas >> kainuotu po 100+eur/men beigi tektu iki jo vaikscioti. Kitaip tariant, >> komforto pliusas niveliuojasi.