Čia nesenai rašiau apie įlenktas avensio dureles, pabėgimą iš įvykio vietos ir t.t. Krč tęsinys: 1. Servizas neremontuoja, kol negavo draudimo palaiminimo (tiksliau, remontuot gali, bet sąskaitą išrašytų man, t.y. nukentėjusiam, o ne draudimui). 2. Draudimas palaiminimo servizui neduoda, nes negavo iš policijos sprendimo ataskaitos. Užklausimą padarė, bet policija atrašė, kad sprendimo nėr. 3. Policija sprendimo neturi, nes vyks teismas ir t.t. 4. Teismas įvyko, sprendimas yra. 5. Viskas, stop, toliau niekas nieko nedaro, visiem absoliučiai px. Skambinu mentam, klausiu - sako jo, sprendimas yra. Sakau, tai gal galit nusiųst jį draudimui? Sako nėr užklausimo. Ok, skambinu draudimui - nėr užklausimo. Taigi jptvjmt, siuntėm 10 dieną, kaip tai nėr. Skambinu mentam - taigi yr užklausimas. O vat ir nixuja, ten buvo senas užklausimas, mes į jį jau atsakėm kad sprendimo nėr, dabar reikia naujo užklausimo (!@#!#$). Nu tai sakau, būkit žmogus, nusiųskit tą sprendimą draudimui. Sako mes per dieną po keliolika tokių gaunam, reikia popierius kelt, daug darbo. Sakau - taigi 10 dieną siuntė, iš tų keliolikos atrasit nesunkiai. Nixuja - tegu draudimas užklausia, tada mes atsakysim, kitaip nifkakuju. Skambinu draudimui - nusiųskit jūs jiem tą užklausimą. Ok, bet mes tik popieriniu paštu siunčiam.... Užpiso krč, išsiaiškinau mentų mailą, nusiunčiau jį draudimui, kad užklausimą meilu siųstų. Laukiu kaip ten toliau viskas bus. Biurokratija pas mus aukščiausio lygio tskant.