Gali būt, kad ir po panaikinimo užteks 500Lt kad ratelį apeitų... Tik apeidinės, jei pasiseks, porą kartų į mėnesį, o ne kartą per du metus... "panda" wrote in message news:lp1tm4$c9c$1@trimpas.omnitel.net... matyt, yra didelis trukumas todel, kad is priekio atsistojes mato, plauna ar ne, nes siaip tai jie ten bb patikrina - praejau pries pora savaiciu su barskancia kaip vezimas pakaba ir baubianciu duslintuvu: "stabilizatoriaus traukes puikios, duslintuvas geros bukles". tiesiai is TA nuvariau pas tos markes dyleri pakabos tvarkyti - pirmas dalykas keiciamas - stabilizatoriaus traukes. idomu, egzpertizes po TA panaikinimo po avariju irgi tokio lygio bus, kaip kad is USA registruojamoms masinoms? 500Lt kainavo apejimas ratu apie masina - net lempu neprase ijungti, ar EU standartus atitinka. "Paulius" wrote in message news:lov341$o2r$1@trimpas.omnitel.net... gali pasieskoti www tech. apziuros kodus ir pamatysi, kad neveikiantis faru apiplovimas yra didelis trukumas ir negalima eksploatuoti auto... tau pasiseke, kad praleido, nes manes nepraleido, teko keisti apipurskimo varikliuka... "dz" <failmail@gmail.com> Wrote in message: > Sveiki > > Siandien ejau tech apziura, praleido, bet buvo diedas labai susiraukes ir > dave suprast, kad cia as gavau didele jo paslauga, nes jau kazka murmejo, > kad reikes hologenus sumontuot:). Konkreciai del to, kad yra orginalus > bixenon ir nera apiplovimo, ar autolevelingas yra nzn, bet is vidaus > nesireaguliuoja. > Auto - nissan pathfinder, pirktas naujas lietuvoj, nieks nekeista ir > neraklinta. Ant buferio purkstukai yra, bet nera atskiro apiplovimo > mygtuko > vidui, kaip supratau pagal manuala tai buvo priskirta prie papildomos > irangos. > > Zodziu, ar yra kazkoks teisinis sito reikalo isaiskinimas ar po 2 metu jau > su daukantu vaziuot? Pries 2 metus nieks nesikabimo prie to. > > --