Buvo kilus ir man tokia mintis kad gali but del kokio daciko, bet tai neturetu kompas kokios check engine lempos iziebti? Gal kas numanot kiek +/- tai gali kainuot? kas gali atsitikt blogo taip vazinejant? "Kiaule voras" parašė naujienų news:lr50q9$7n8$1@trimpas.omnitel.net... Man su Golf 4 tas pats buvo. Beje, varikilis irgi 66kW buvo. Nuveziau pas elektroncika del generatoriaus. Tuo paciu uzsiminiau apie ta pacia problema. Bent jau jis nusviete, kad cia daznas reikalas, gedimas auksto slegio siurblyje (kaip ten jis vadinasi...), davikli jame yra sugedes. Sako gali remontuoti, bet vien jo isardimas pas dizelistus kainuos nepigiai. Arba pasiule paburt. Tai is pradziu neburiau nieko, kai visiskai uzkniso tas silto nesikurimas, nuveziau pas ta pati elektroncika. Tai jis padare (varzos ir relespagalba), kad uzvedant masina, kompas galvotu jog lauke yra 20 laipsniu zemesne temperatura ir paduotu riebesni misini. Uzvedus masina, rele atsijungia ir kompas mato realia temperatura. Po to pameistravimo jokiu problemu su uzvedimu nebebuvo. Silta, salta kuresi splo abarota. Nu bet cia... Dar karta nzn ar taip daryciau. Sakykim visada pakaitinimo zvakes ilgiau kaitindavo, nors as jau nebelaukdavau kol uzges lampacka. Anyway, cia tik pamastymui. Taip daryti nerekomenduociau. "Windozas" <Windozas@gmail.com> wrote in message news:lr4rlf$2s9$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, gal kas galit pamastyti kas galetu buti. VW GOLF V 2004 1.9TDI > 66kw. saltas kuriasi kaip sakoma "is puses abaroto" svelniai graziai be > jokiu niuansu. kai susyla variklis ir uzgesines kuri, tenka apsukti bent > keleta eiliu ir uzsikurdamas variklis gana stipriai "nusipurto", kad nes > greiciu svirtis sudreba. kame gali but problema? Pakeitem tepalus, filtrus > (isskyrus kuro) niekas nepasikeite. > > Is anksto aciu uz visus pamastymus.