gali būt. Liaudiškai tariant, kai dyzeliukai papuola į Lietuvą (taip nuo 8 metų amžiaus maždaug), starteris jau būna "pavargęs". Kaip tai spręsti, ir ar išvis reikia spręsti, galima rinktis... Čia paaiškinta maždaug tas pats: https://sites.google.com/site/vagecumap/hot-start-fix "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lr644t$a7p$2@trimpas.omnitel.net... > pirmiausia tai starterio įvorės. paskui akumas. > > On 2014.07.28 19:29, Remigijus wrote: >> Pas mane irgi taip pat kuriasi sunkiau karštas. >> Skaitinėdamas forumus radau tokių minčių: >> kai variklis karštas, jis kuriamas kitaip - turi pasiekti tam tikras >> apsukas (lygtai 300, bet neprisimenu dabar tiksliai). >> Jei nurodytų apsukų nepasiekia, tai gali būt tiesiog blogas >> akumuliatorius arba pats starteris. Yra atsiliepimų, kad kai kam padėjo >> akumuliatoriaus pakeitimas, kai kam padėjo starterio pakeitimas. >> Žodžiu nuomonių ne viena, o kuri teisinga nežinia... >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:lr5enk$n5t$1@trimpas.omnitel.net... >>> ir sukt skirtumas yra, kaip suprantu išsiplėtus įvorėms labiau >>> skersuojamas inkaras starterio, kita vertus, kai motoras šaltas - >>> kuriasi prie bet kokių starterio apsukų, kai šiltas - pasiekus tam >>> tikras nustatytas. ekologija. >>> >>> On 28/07/2014 15:06, Kiaule voras wrote: >>>> Negaliu pasakyti. Bet toks paburimas, del silto uzvedimo, problema >>>> sutvarke >>>> 100%. >>>> Siaip idomu pasidare, o starteriui yra skirtumas sukti silta ar salta >>>> varikli? Tik nesiulyk forumus pasiskaityt :) >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:lr58ma$f6m$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> o t >> >