ten netyčia nėra kokio nors tepalo separatoriaus, kuris turi būt periodiškai keičiamas? On 13/08/2014 19:09, Vitas wrote: > Nepriklausomai nuo režimo, bet jei sistema funkcionuoja puikiai, tai > manau neturėtų jokių dūmų būti. > > Pravaliau šiandien OSM, tai žiūrėsiu dabar kaip bus. > > Šiap nieko gero tie volvo, prieš metus valiau įsiurbimo kolektorių ir > žarnas, o dabar vėl viskas apaugo purvais. Bet tubūt kitaip ir > neimanoma, nes karterio dujos nuvestos į oro padavimą prie turbinos, ten > kondesuojasi alyva, tada viskas suspaudžiama į oro aušintuvą, o iš jo > išėjęs oras maišosis su recirkuliuojančiom dujom ir gauta košė slenka į > įsiurbimo kolektorių.... Kadangi automobilis nenaujas, tai turbūt viskas > tiesiog vyksta kelis kartus intensyviau.... > > Mėginsiu gal ieškoti kokios plovyklos, kuri galėtų su chemija gerai > praplauti aušintuvą ir visas oro žarnas, nes pačiam vėl terliotis, tai > nėra labai noro.... > > > > > > >> Greičiausiai "pensininko" režimas :-) Anksti pavaras sujungi, retai, >> arba labai retai iki redlaino spaudi... >